کد خبر : 2060344 | 16 مرداد 1403 ساعت 23:37 | 52.2K بازدید | 99 دیدگاه

آزادی نمی‌رسد، نقش جهان کیفیت ندارد؛

احتمال سلب میزبانی از ایران در مقدماتی جام جهانی!

کیفیت پایین استادیوم نقش جهان، احتمال تغییر تصمیم تیم ملی برای دیدار با قرقیزستان را طرح کرده است.

احتمال سلب میزبانی از ایران در مقدماتی جام جهانی!

به گزارش "ورزش سه"، در چند هفته گذشته و با توجه به بازسازی استادیوم آزادی، مسئولان فدراسیون فوتبال از انتخاب شهر اصفهان و استادیوم نقش جهان برای میزبانی بازی نخست دور مقدماتی جام جهانی خبر داده بودند و حتی جلساتی با مسئولان این شهر هم به انجام رسیده بود. امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی نیز سه شنبه راهی اصفهان شد تا شرایط ورزشگاه نقش جهان را بررسی کند.

شنیده خبرنگار ما حاکی از آن است که مسئولان تیم ملی ایران بعد از مشاهده وضعیت چمن ورزشگاه نقش جهان و تاثیر آن در نمایش سپاهان و شباب الاهلی، تا حد زیادی از تصمیم خود برای بازی در اصفهان عقب کشیده‌اند.

با این حال اکنون به نظر می‌رسد جمع‌بندی کادر فنی تیم ملی ایران بر این مبناست که اصفهان هم امکان میزبانی از تیم ملی ایران را ندارد اما باتوجه به اعلام قبلی رئیس فدراسیون فوتبال، انتخاب شهر سوم با ایران نخواهد بود.

2064341

مهدی تاج پیش از این اعلام کرده بود که فدراسیون فوتبال دو استادیوم آزادی و نقش جهان را به عنوان محل میزبانی معرفی کرده و در صورتی که امکان برگزاری بازی در این دو ورزشگاه مهیا نباشد، ای‌اف‌سی محل برگزاری بازی را معرفی خواهد کرد که احتمالا جایی خارج از ایران خواهد بود.

به این ترتیب و باتوجه به وضعیت اسفناک چمن ورزشگاه نقش جهان و بازسازی استادیوم آزادی، به نظر می‌رسد ایران سرنوشت خود را باید به کنفدراسیون فوتبال آسیا بسپارد تا به شکلی عجیب و باورنکردنی، ای‌اف‌سی محل میزبانی ایران از قرقیزستان را معرفی کند.

2057621

البته باید منتظر اظهارنظر رسمی مقامات فدراسیون و اعضای کادر فنی تیم ملی ماند و دید که آنها در مورد آخرین وضعیت محل میزبانی ایران در فیفادی پیش‌رو چه دیدگاهی خواهند داشت.

دیدگاه‌ها