کد خبر : 2060331 | 16 مرداد 1403 ساعت 22:40 | 32K بازدید | 13 دیدگاه

بارسا تصمیم گرفت: ستاره مصدوم در لیست فصل جدید

بارسلونا تصمیم گرفت قرارداد رونالد آرائوخو،‌ مدافع اروگوئه‌ای، را در همین تابستان ثبت کند.

بارسا تصمیم گرفت: ستاره مصدوم در لیست فصل جدید

به گزارش "ورزش سه"، نام رونالد آرائوخو، مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا، سرانجام در لیست بارسا برای لالیگا ثبت خواهد شد، اما فضای حقوقی‌ای آزاد می‌شود و می‌توان تا ۸۰ درصد از حقوق او برای سایر بازیکنان استفاده شود.

آرائوخو تا ماه ژانویه آینده نمی‌تواند به میادین بازگردد. این موضوع برای بارسا یک ضربه بزرگ است، زیرا این مدافع به دلیل قدرت و سرعتش برای ترکیب هانسی فلیک ضروری است. اما از نظر فیرپلی مالی، می‌تواند برای باشگاه یک نفس راحت باشد.

2029650

حتی این احتمال مطرح شد که در ماه‌های ابتدایی مسابقات، آرائوخو از لیست خارج شود و تا بازار زمستانی که بتواند دوباره بازی کند، منتظر بماند. اما در نهایت، قرارداد رونالد آرائوخو ثبت خواهد شد، زیرا باشگاه به همین که می‌تواند از ۸۰ درصد از حقوق او برای ثبت بازیکن دیگری استفاده کند، بسنده کرده و قصد ندارد با عدم ثبت نام او، ریسک بزرگی را بپذیرد.

تا به امروز، قراردادهای بازیکنانی مانند اینیگو مارتینز، ویتور روکه، پائو ویکتور، مارک کاسادو و بازیکنانی مانند اریک گارسیا، پابلو توره، جولیان آرائوخو، آلکس واله و آنسو فاتی که از انتقال‌های قرضی خود بازگشته‌اند، به طور رسمی ثبت نشده‌اند.

دیدگاه‌ها