کد خبر : 2060299 | 16 مرداد 1403 ساعت 20:40 | 34.6K بازدید | 33 دیدگاه

مثل بعضی مربیان دنبال پول خودم نبودم

دلایل دقیقی برای خداحافظی: مرا ببخشید!

سرمربی مستعفی ملوان انزلی در جمع بازیکنان این تیم حرف‌های مهمی را درباره خداحافظی خود زد.

دلایل دقیقی برای خداحافظی: مرا ببخشید!

به گزارش "ورزش سه"، اتفاق غیرمنتظره فوتبال ایران در روز سه‌شنبه به استعفای سعید دقیقی از سرمربیگری ملوان انزلی برمی‌گردد؛ او که مدتی پیش از شمس‌آذر به ملوان رفته بود، دو روز پیش به مدیران باشگاه هشدار داد که اگر مشکلات برطرف نشود از سمتش استعفا می‌دهد و امروز در جلسه تمرینی ملوان از بازیکنان خداحافظی کرد!

دقیقی بعد از حضور در محل تمرین امروز ملوان انزلی در جمع بازیکنان این تیم گفت: از آقای رشیدی و سایر عزیزانی که وظایف مدیریتی و اجرایی را داشتند تشکر می‌کنم. از بازیکنان و کادرفنی و همه دوستان ممنونم. در این مدت چیزهای زیادی از شما یاد گرفتم، تلاش کردم برای موفقیت. روزی که اینجا آمدم خدمت آقای دنیامالی عزیز و بزرگوار رسیدم. ایشان قول دادند که در کوتاه مدت مشکلات برطرف شود. بدهی هایی از گذشته داشتیم که باید پرداخت می‌شد. ما فرصت دادیم تا مشکلات حل بشود. آقای دنیامالی برای من عزیز و قابل احترام هستند، در جلسه با من گفتند که نگران نباشم و فرصت بده تا مشکلات را انجام بدهیم.

او ادامه داد: برای جذب اسپانسر اقداماتی شد، یک دوست مشترک در بحث مباحث مربوط به هتل کمک کرد. ما هم تلاش کردیم، شما هم دیدید که تلاش کردیم تا کمک کنیم. همه خواستیم وضعیت به سمتی برود که تیم رشد کند. فرم تمرینات ما را تماشا کردید. همه چیز از نظر فنی خوب بود و چند بازی دوستانه عالی هم داشتیم و مطمئن بودم اگر کمبودها برطرف شود حرف‌های زیادی برای گفتن در لیگ برتر خواهیم داشت.

سعید دقیقی همچنین گفت: در روزهای گذشته چند بار به صورت تلفنی یا پیامکی یا از طریق دوستان پیگیر حل مشکلات بودیم. حتی گفتم که اگر فرد دیگری می‌تواند بیاید و کمک کند و در صورت حضور ایشان مشکلات برطرف می‌شود، من می‌روم. ما گفتیم تا روز جمعه مشکلات حل می‌شود اما این اتفاق نیفتاد.

2055949

سرمربی مستعفی ملوان افزود: کار به جایی رسید که پیامی را به دکتر دنیامالی دادم. گفتم حتی اگر شما اسپانسر یا فردی که می‌تواند کمک کند را دارید که می‌خواهد پول بیاورد و البته دوست دارد با فرد دیگری کار کند، او را بیاورید، مشکلی نیست. حق مردم انزلی و هواداران ملوان بیشتر از این‌ها است. در هر حال امروز از طریق آقای رشیدی، آقای دنیامالی به من پیام دادند که نمی‌توانیم مشکلات را در کوتاه مدت حل کنیم. به عزیزان حق هم می‌دهم. بحث شهادت آیت‌الله رئیسی و تغییر دولت خیلی از برنامه‌ها را تغییر داده است. ایشان حتی گفته بودند که رویشان نشده مستقیم با من صحبت کنند.

دقیقی همچنین گفت: هرچیزی که در پشت صحنه هست برایم مهم نیست، انشاالله شرایط ملوان خوب شود. انشاالله شما عامل موفقیت شوید. من به شخصه از بودن کنارتان لذت بردم، اگر بداخلاقی هم کردم به والله قسم می‌خورم که برای موفقیت شما بوده و مرا ببخشید.

او در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: خلاصه کلام، در این لحظه از جمع شما جدا می‌شوم و برایتان آرزوی موفقیت دارم. فوتبال این چیزهایش طبیعی است و مسئله خاصی نیست. شما کارتان را بکنید و قطعا با مطالبه‌گری مردم و پیگیری‌های دکتر دنیامالی عزیز مشکلات در کوتاه مدت برطرف می‌شود. من به عنوان یک مربی کارنامه‌دار آمدم تا بهتر کار کنیم. درگیر مسائل مالی هم نبودم، مربی‌ای بوده که اینجا آمده و تا پولش را نگرفته، در تمرین حاضر نشده است. اگر کسی هم به خاطر من اینجا آمده، شرمنده‌ام. از همه تشکر می‌کنم و از حضورتان مرخص می‌شوم.

دیدگاه‌ها