کد خبر : 2060269 | 16 مرداد 1403 ساعت 18:52 | 91.8K بازدید | 34 دیدگاه

محمدرضا آزادی جدیدترین لژیونر ایرانی

رسمی: مهاجم استقلالی به العروبه امارات پیوست

محمدرضا آزادی با عقد قراردادی رسمی، به تیم فوتبال العروبه امارات پیوست.

رسمی: مهاجم استقلالی به العروبه امارات پیوست

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا آزادی به جدیدترین لژیونر فوتبال ایران تبدیل شد. مهاجم فصل گذشته نساجی پس از درخشش در ترکیب این تیم و به ویژه گلزنی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، مورد توجه چندین باشگاه قرار گرفت و سرانجام به صورت رسمی راهی العروبه امارات شد تا او هم به جمع دیگر ایرانی‌های حاضر در ادنوک لیگ اضافه شود.

از چند هفته قبل، زمزمه‌های پیوستن آزادی به العروبه به گوش می‌رسید و در نهایت پس از پرداخت بند فسخ، او از نساجی جدا شد و با حضور در دبی، با مدیران این باشگاه اماراتی پای میز مذاکره نشست و توافق نهایی نیز حاصل شد و تنها اعلام رسمی این خبر باقی مانده بود.

2064146

آزادی که فوتبال خود را از رده‌های پایه تراکتور آغاز کرد، در 20 سالگی راهی تیم پانه‌تولیکوس یونان شد و سپس مجددا به لیگ ایران بازگشت تا پیراهن استقلال را بر تن کند. البته حضور او در جمع آبی‌پوشان بسیار کوتاه بود و او به آلومینیوم اراک پیوست و از آنجا بود که توانست استارت یک دوره موفقیت آمیز را بزند.

این مهاجم جوان و بلند قامت توانست یازده مرتبه برای آلومینیوم گلزنی کند و در ادامه سر از نساجی در آورد و طی یک فصل حضور در این تیم، دوازده بار گلزنی کند و همین درخشش سبب شد تا تیم‌هایی مانند پرسپولیس خواستار جذب وی باشند که در نهایت آزادی تصمیم گرفت تا فوتبالش را در خارج از کشور ادامه دهد.

العروبه که امسال به رقابت‌های ادنوک لیگ صعود کرده، در تلاش برای ساخت یک تیم قدرتمند است و در روزهای اخیر، از خریدهای متعدد خود رونمایی کرده بود که یکی از آنها، بوباکار تراوالی بود و حالا محمدرضا آزادی نیز به جدیدترین خرید این تیم تبدیل شده است.

بدین ترتیب و پس از مهدی قایدی، احمد نوراللهی، شهریار مغانلو، سعید عزت‌اللهی و البته حضور سردار آزمون در شباب الاهلی، حالا نیز محمدرضا آزادی به عنوان ششمین بازیکن ایرانی شاغل در ادنوک لیگ امارات شناخته می‌شود.

دیدگاه‌ها