کد خبر : 2060263 | 16 مرداد 1403 ساعت 18:35 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین‌ها باز هم غافلگیرکننده بودند؛

منتخب هفته چهارم: ملاقات با چهره‌هایی که غافلگیرتان می‌کند!

با استراتژی، واکنش‌‌ و مهارها، گل زدن و ساختن، از سایر مربیان و بازیکنان پیشی گرفته‌اند. آن‌ها از جمله کسانی هستند که در این هفته بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند.

منتخب هفته چهارم: ملاقات با چهره‌هایی که غافلگیرتان می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، همیشه در بحث بهترین‌های هفته، نام‌های بسیار مشخصی در ذهن‌ها خطور می‌کند و گرایش به سمت این بازیکنان طبیعی است. فوق ستاره‌ها و ملی‌پوش‌ها با چهره‌‌ای محبوب و مشهور، بیش از سایرین نگاه‌ها را به خود معطوف می‌کنند. در این هفته با کسانی ملاقات می‌کنید که شما را شگفت زده می‌کنند. اگر بهروز عظیمی را از سیاهه کنار بگذاریم، باقی بازیگران برای اولین بار در فصل جدید شکل‌وشمایل بهترین‌ها را به خود می‌گیرند.

تغییرات زیادی در مبحث بهترین‌ها از نظر نفرات نسبت به هفته‌های گذشته ایجاد شده است. کسانی که با استراتژی، واکنش‌‌ و مهارها، گل زدن و ساختن، از سایر مربیان و بازیکنان پیشی گرفته‌اند. آن‌ها به لطف درخشش در این هفته، بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند.

2064131

*مسعود کیانفر
تیم؛ ایرالکو اراک

او و تیمش در اتفاقی غافلگیر‌کننده، تیم پرستاره سیرجانی را به زانو در آوردند. کیانفر پیشترها با صعود تیم اراکی به لیگ برتر در فوتسال ایران انقلاب کرده بود و حالا پس از ماه‌ها باری دیگر طرفداران را به وجد آورد. اگرچه نتایج قبلی، بوی نوامیدی می‌داد اما در نبرد قبلی شایستگی‌های‌شان را به تصویر کشیدند. شاگردانش نشان دادند که می‌توانند بیش از حد در برابر بزرگان مقاومت کنند و بهترین تعادل ممکن را بین حمله و دفاع برقرار نمایند. در تیم ایرالکو با رهبری کیانفر، پیشرفت‌های زیادی در آینده وجود دارد.

2064132

*علی‌رضا دادرسان
تیم؛ ایرالکو اراک

سنگربان جوان، با چابکی و واکنش‌هایش آمیخته به اعتماد به نفس و جسارت در برابر ضربات تمام نشدنی ستاره‌های گهرزمین، باعث شد واقعاً بزرگ‌تر از جایگاه فعلی‌اش به نظر برسد. دادرسان عملکرد تحسین‌برانگیزی در مصاف با ملی‌پوشان حریف داشت و بیش از جدال تیمی، نبرد یک تن با ده تن شبیه بود. لحظاتی در بازی وجود داشت که ایرالکویی‌ها در دفاع متزلزل بودند، اما او به خوبی همه‌چیز و هر نقطه ضعفی را پوشش داد و ضربات دقیق را بی‌اثر کرد.

2064133

*مهدی اسدشیر
تیم؛ سفیرگفتمان

او نمونه‌ای درخشان از یک کاپیتان به تمام معنا خواهد بود که در فصول اخیر فرم فوق العاده‌اش را با گلزنی حفظ کرده است و تهدید هجومی سفیری‌ها در برابر حریفان بوده. دبل اسدشیر، پیروزی حیاتی مقابل فرش آرا را به ارمغان آورد تا به شرایط تیمش تسکین ببخشد. او به اندازه‌ای توانایی دارد که امتیاز گران‌بهای پایتخت نشین‌ها را در لیگ برتر حفظ کند. آمار و ارقام بیانگر این است که او جزو گلزن‌ترین چپ‌های ادوار اخیر رقابت‌ باشگاهی بوده.

2064134

*امیرحسین غلامی
تیم؛ کراپ الوند

بازیکن جوان کراپ، یک فصل بسیار‌خوب در شهرداری ساوه را پشت سر گذاشت و در کراپ الوند بیشتر اوج گرفت. غلامی، نمونه‌ای کامل از یک عقب‌گیر آینده‌دار و برجسته است. در دفاع و حمله تاثیرگذار بوده و عملکرد درخشانی را در دوئل‌های اخیر از خود برجای گذاشته. کلین‌شیت تیمش در هفته چهارم و با به ثمر رساندن یک گل، او را در ویترین برترین‌ها جای داده. غلامی مصمم است که با ارائه توانایی‌هایش، جای ثابتی در تیم ملی پیدا کند و مستحق بهای بیشتری است.

2064135

*کیانوش شیرپور
تیم؛ فولادزرند ایرانیان

بازیکنی جنگ‌جو و زهردار با توانایی‌های فیزیکی در نبردهای یک به یک که نسبت به هم پستی‌هایش متمایز شده است اما در فوتسال ایران، بازیکنانی با قریحه تکنیکی موردپسند هستند. شیرپور فصل گذشته در گیتی پسند قهرمانی در لیگ برتر را تجربه نمود و در فولاد زرند تا به اینجای فصل انتظارات را برآورده کرده است و مهره‌ای کلیدی و بازیکنی نجات‌بخش بوده. شیرپور همان بازیکنی خواهد بود که با پتانسیل بالا می‌تواند فولاد زرند را از بحران و مخمصه فاصله بدهد.

2064136

*بهروز عظیمی
تیم؛ مس سونگون ورزقان

بااستعدادترین بازیکن هجومی فوتسال ایران که بیش از هر کسی زهردار بوده و اسلحه مخفی شمسایی در جام جهانی قلمداد می‌شود. او با ترکیبی از تکنیک و نبوغ خود نشان داده است که می تواند تاثیر قابل توجهی بر شانس موفقیت مس سونگون در مسابقات داشته باشد. عظیمی با ذهنیتی برنده خیلی زود به پیراهن تیم ملی چنگ زد و با توجه به هم‌ردیفان مشهور در پست بازی که به میدان می‌رود، قابلیت‌هایش را به نمایش گذاشت و موفق هم بود. دو گل زیبای عظیمی در دیدار با فولاد زرند آن‌ها را تا آستانه پیروزی پیش بُرد. که در نهایت یک امتیاز را به همراه داشت.

2064137

*سایر بازیکنان تاثیرگذار هفته چهارم که شایستگی حضور در ترکیب منتخب را داشتند؛

سعید مومنی؛ کراپ 

امیررضا خون جهان؛ پالایش نفت بندرعباس 

محمدحسین درخشانی؛ گیتی پسند 

میثم خیام؛ ایرالکو 

امیرحسین تقوی؛ سفیرگفتمان

دیدگاه‌ها