کد خبر : 2060248 | 16 مرداد 1403 ساعت 17:16 | 11.3K بازدید | 6 دیدگاه

حریف سرویس‌های بسیار خوبی زد؛

کاپیتان تیم ملی والیبال زنان: به خودباوری رسیدیم

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال زنان، شرایط جوی سالن مسابقه را از دلایل شکست تیم ملی کشورمان دانست.

کاپیتان تیم ملی والیبال زنان: به خودباوری رسیدیم

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های والیبال زنان آسیای مرکزی امروز (سه‌شنبه 16 مرداد) با دو دیدار در شهر کاتماندو کشور نپال پیگیری شد و تیم ملی والیبال زنان ایران در یکی از این دیدارها به مصاف نپال میزبان رفت و سه بر صفر مغلوب حریف شد.

شقایق حسن‌خانی کاپیتان و دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال زنان ایران، درباره این مسابقه اظهار داشت: امروز با تیم نپال میزبان لیگ ملت‌های آسیای مرکزی بازی داشتیم و متاسفانه نتیجه را واگذار کردیم.

وی تصریح کرد: سالن مسابقه پر از تماشاگر بود و این دیدار جو خیلی سنگین داشت. به نظر من تیم ایران خوب بازی کرد.

کاپیتان تیم ملی والیبال زنان ادامه داد: حریف سرویس‌های خیلی خوبی زد و به همین دلیل دریافت و سرویس ایران دچار مشکل شد و در مجموع نتوانستیم حملات خوبی داشته باشیم.

حسن‌خانی در پایان گفت: تیم نپال با تجربه‌تر بود و ایران هم خوب مقابل این تیم بازی کرد. نسبت به روزهای نخست مسابقات عملکرد تیم ایران خیلی بهتر شده است. به خودباوری رسیدیم و با اعتماد به نفس بازی می‌کنیم.

تیم ملی والیبال زنان ایران از ساعت 12:45 فردا (چهارشنبه 17 مرداد) در دیدار رده‌بندی به مصاف سری‌لانکا خواهد رفت و برای کسب مدال برنز و رتبه سوم لیگ ملت‌های آسیای مرکزی 2024 تلاش به میدان می‌رود.

دیدگاه‌ها