کد خبر : 2060242 | 16 مرداد 1403 ساعت 16:57 | 27.4K بازدید | 15 دیدگاه

تیم ربیعی گل نمی‌خورد!

ویژگی خاص حریف اول پرسپولیس لو رفت

ذوب‌آهن اصفهان تاکنون در دیدارهای دوستانه پیش‌فصل خود هیچ گلی را دریافت نکرده است.

ویژگی خاص حریف اول پرسپولیس لو رفت

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن یکی از تیم‌هایی است که در نقل و انتقالات تابستانی ضمن حفظ شاکله اصلی تیم خود در صدد تقویت اسکواد برآمد و بر اساس اعلام نیاز محمد ربیعی اقدام به یارگیری کرد.

سبزپوشان فوتبال اصفهان تمرینات پیش فصل خود را در سکوت و با آرامش کامل دنبال می‌کنند و در این مسیر تاکنون سه بازی دوستانه نیز انجام داده‌اند. ذوب‌آهن در اولین بازی ذوب‌آهن نوین را شکست داد، در دومین بازی دوستانه با چادرملو به تساوی بدون گل رسید و روز گذشته هم مقابل آلومینیوم اراک به برد یک بر صفر دست یافت.

2064091

نکته قابل توجه درباره تیم تحت هدایت محمد ربیعی در بازی‌های دوستانه اخیر عدم دریافت گل بوده است؛ ذوب‌آهن در هر سه بازی دوستانه خود تا این‌جای کار کلین‌شیت کرده تا مشخص شود کادرفنی سبزپوشان برنامه‌های تاکتیکی مناسبی برای گل نخوردن در دستور کار دارند.

ذوب‌آهن در هفته اول لیگ برتر میهمان پرسپولیس خواهد بود؛ با توجه به عملکرد خوبی که سبزپوشان اصفهانی در فصل گذشته داشتند و رتبه پنجمی را به دست آوردند، بی‌شک در فصل جدید هم به دنبال عملکردی مناسب هستند و همین موضوع نشان می‌دهد که پرسپولیس در مسابقه با اولین حریف خود کار دشواری خواهد داشت.

2064092

دیدگاه‌ها