کد خبر : 2060238 | 16 مرداد 1403 ساعت 16:44 | 16.6K بازدید | 42 دیدگاه

اونانا: آماده باشید، امسال سالِ من است!

آندره اونانا، دروازه‌بان منچستریونایتد، می‌گوید اعتماد به نفس زیادی برای فصل جدید دارد و می‌خواهد ریسک زیادی داشته باشد.

اونانا: آماده باشید، امسال سالِ من است!

به گزارش "ورزش سه"، آندره اونانا مدعی شده که از خطرات نمی‌ترسد و در واقع در حال تجربه چالش‌های جدید است. در پایان یک فصل پرتلاطم برای دروازه‌بان سابق اینتر، که در آن او فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کرد، این بازیکن کامرونی گفته آماده است شروع جدیدی داشته باشد و تمام مسئولیت‌هایی که به همراه دارد را بپذیرد.

از اونانا سوال شد که علاقه دارد در فصل جدید هم بازیسازی از دروازه را انجام بدهد که او به بی‌بی‌سی گفت: "آیا رویکرد خلاقانه خود را در بازی‌ها حفظ خواهم کرد؟ بله، من اینطور ساخته شده‌ام. فکر می‌کنم این همان چیزی است که در این فصل خواهید دید چون می‌خواهم خیلی ریسک کنم. الان دارم می‌گویم. خودتان را آماده کنید چون این فصل، فصل من خواهد بود، به من اعتماد کنید. وقتی این فصل شروع شود، بیشتر از آن لذت خواهم برد."

2064088

اونانا مدعی شد چون سبک بازی تیم اینگونه است، او می‌خواهد اینطور بازی کند: "بهترین تیم جهان ریسک می‌کند. بازیسازی از دروازه، تشخیص موقعیت‌های بازی، خارج کردن تیم از پرسینگ و همه چیز برای من مهم است. اهمیت دارم که همه چیزها را بشناسم و بهترین تصمیم را برای تیم بگیرم. 

من مسئولیت‌های زیادی را بر عهده خواهم گرفت و فکر می‌کنم شانه‌هایم به اندازه کافی بزرگ است که بتوانم همه آن‌ها را حمل کنم، اینطور نیست؟ فکر می‌کنم این فصل همه چیز خوب خواهد بود."

دیدگاه‌ها