کد خبر : 2060222 | 16 مرداد 1403 ساعت 15:41 | 50.7K بازدید | 18 دیدگاه

دستور برای تمدید وایه

فلیک مانع فرار پدیده بارسلونا شد

هانسی فلیک به باشگاه اطلاع داده است که هرچه زودتر با الکس وایه تمدید شود تا او به‌خاطر بند فسخ سه میلیون یورویی از بارسلونا نرود.

فلیک مانع فرار پدیده بارسلونا شد

به گزارش "ورزش سه"، اسپورت امروز نوشت که هانسی فلیک از بازیکنی که بند خروج فقط سه میلیون یورویی دارد، راضی و خوشحال است. بارسا، به دلیل شرایط اقتصادی بد خود، هنوز نتوانسته با الکس وایه درباره تمدید مذاکره کند. بند فسخ این فوتبالیست 30 میلیون یورو بود اما به دلیل اینکه باشگاه تا قبل از 31 جولای او را به عنوان بازیکن اصلی ثبت نکرد، به سه میلیون یورو کاهش یافت. این مدافع که فصل گذشته قرضی در لوانته بازی می‌کرد، به بارسا بازگشته و تا سال 2025 با بند تمدید خودکار قرارداد دارد. باشگاه می‌‌خواهد قرارداد او را تا 2026 تمدید کند و بند فسخش را افزایش دهد. دستمزد سالانه او نیز بیش از یک میلیون یورو خواهد شد.

2064066

زنگ خطر جدی است اما بارسا تمدید با وایه را ​​در اولویت مطلق قرار داده است. دکو در ژوئن گذشته در جلسه‌ای با ایجنت وایه این را اعلام کرد، هرچند او توضیح داد که در این مورد خاص، هانسی فلیک حرف آخر را خواهد زد. مربی آلمانی حالا برای این مهم جراغ سبز نشان داده تا خطر فرار وایه نیز از بین برود. انتظار می‌رود بارسا بعد از تزریق مالی 40 میلیون یورویی (امروز و فردا) روند تمدید با وایه را نیز سرعت ببخشد.

دیدگاه‌ها