کد خبر : 2060217 | 16 مرداد 1403 ساعت 15:33 | 14.5K بازدید | 8 دیدگاه

حضور ستاره NBA در تمرینات پاری سن ژرمن (عکس)

کوین دورانت، ستاره بسکتبال آمریکا، امروز از تمرینات پاری سن ژرمن بازدید کرد.

حضور ستاره NBA در تمرینات پاری سن ژرمن (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کوین دورانت امشب همراه تیم بسکتبال آمریکا در مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های المپیک فرانسه به مصاف برزیل می‌رود.

ستاره تیم فونیکس سانز از مدت زمان اقامت خود در پایتخت فرانسه استفاده کرد و از تیم لوئیس انریکه و همچنین سایر تیم‌های مردان و زنان که در کمپ ورزشی جدید پاری سن ژرمن تمرین می‌کنند، بازدید کرد.

ناصر الخلیفی و لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن، از کوین دوران استقبال کردند.

2064060

ناصر الخلیفی گفت: "این یک افتخار بود که امروز به کوین دورانت خوش آمد گفتیم و شاهد اشتیاق او به پاری سن ژرمن و همچنین تمجید او از امکانات ورزشی عالی در مرکز آموزشی جدید ما بودم.

کوین یک ورزشکار، سرمایه‌گذار و الگوی الهام‌بخش، چه در زمین و چه در خارج از زمین است. ما به ارتباط او با خانواده پاری سن ژرمن بسیار افتخار می‌کنیم، چون ارزش‌ها و دیدگاه‌های مشترکی داریم.

ما مشتاقیم که روابط خود را تقویت کنیم و در کنار کوین و هیئت مدیره کار کنیم تا بهترین ورزش و سرگرمی را برای طرفداران در سراسر جهان به ارمغان بیاوریم."

او اولین ستاره لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا نیست که به پاری سن ژرمن می‌آید. جیمی باتلر، جیانیس آنتتوکومپو، حمیدو دیالو و رویس اونیل در سال‌های اخیر از تمرینات این تیم دیدار بازدید کرده‌اند.

دیدگاه‌ها