کد خبر : 2060216 | 16 مرداد 1403 ساعت 15:26 | 18.2K بازدید | 5 دیدگاه

فینال المپیک استعداد آنری را شکوفا کرد (عکس)

تیری آنری، اسطوره فرانسوی، بعد از صعود به فینال المپیک، شادی عجیبی را از خود بروز داد.

فینال المپیک استعداد آنری را شکوفا کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم المپیک فرانسه شب گذشته یک دیدار سخت را مقابل مصر برای رسیدن به فینال پشت سر گذاشت. تیم تحت هدایت تیری آنری ابتدا از حریفش عقب افتاد و با گل دیرهنگام ماتتا موفق شد بازی را به تساوی بکشاند. 

بازی پس از رسیدن به وقت‌های اضافه با دو گل از سوی ماتتا و اولیسه همراه شد تا فرانسه با نتیجه 3-1 برنده شده و به فینال صعود کند. پس از راهیابی به فینال بازی‌های المپیک 2024 امسال، تیری آنری چهره‌ای از خود را نشان داد که مانند آن را طرفداران فوتبال هرگز ندیده بودند.

2064055

اسطوره فرانسوی با رقصی پر جنب و جوش و تشویق بقیه بازیکنانش، پس از برتری 3-1 مقابل مصر، صعود تیمش به فینال را جشن گرفت.

استوری اینستاگرامی حساب رایان چرکی نشان می‌دهد که آنری پس از بازی چگونه این برد را جشن گرفت. چرکی تصاویری از رختکن را نشان داد که بازیکنان فرانسه پس از ورود آنری آهنگی را یک‌صدا تکرار می‌کنند.

2064057

آنری در این لحظه تصمیم می‌گیرد هماهنگ با ریتم آهنگ شاگردانش حرکات موزون به نمایش بگذارد و هیجان موجود در رختکن را افزایش داد.

‌اولین دوره مربیگری آنری به عنوان مربی سرمربی تیم المپیک فرانسه نمی‌توانست بهتر از این باشد. فرانسه با نشان دادن سطحی عالی اکنون در فینالی به یاد ماندنی به مصاف اسپانیا خواهد رفت.

روز جمعه 9 آگوست از ساعت 18:00 به وقت محلی تیم آنری به مصاف تیم تحت هدایت سانتی دینیا می‌رود که در آن هر دو به دنبال کسب طلای المپیک هستند.

فرانسه قبل از صعود به فینال هم در یک بازی حساس آرژانتین را از پیش رو برداشته بود و باید منتظر خوشحالی آنری در صورت قهرمانی المپیک باشیم.

دیدگاه‌ها