کد خبر : 2060212 | 16 مرداد 1403 ساعت 15:10 | 19.5K بازدید | 67 دیدگاه

آنچلوتی: مطمئنیم امباپه در رئال می‌درخشد

کارلو آنچلوتی بار دیگر از علاقه و خوشحالی تمامی بازیکنان ورزش کادر فنی رئال مادرید از حضور کیلیان امباپه در این تیم صحبت کرد.

آنچلوتی: مطمئنیم امباپه در رئال می‌درخشد

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال و پس از پایان مهلت قراردادش با پاری سن ژرمن تصمیم گرفت که از این باشگاه جدا شود و به عنوان بازیکن آزاد و به صورت رایگان به رئال مادرید بپیوندد.

این بازیکن به همراه تیم ملی فرانسه در رقابت‌های جام ملت‌های اروپایی ۲۰۲۴ حضور داشت و تا مرحله نیمه نهایی هم پیش رفت اما در نهایت با قبول شکست برابری تیم ملی اسپانیا حذف شد و همین باعث شد که او فرصت بیشتری برای سپری کردن تعطیلات در تابستان داشته و هنوز به تمرینات پیش فصل رئال مادرید اضافه نشده باشد.

2055128

این ستاره فرانسوی حالا آماده است که به اردوی رئال مادرید اضافه شود و پس از بازگشت اعضای این تیم از تور پیش فصل آمریکا در کنار آنها در مادرید تمرین خواهد کرد.

کارلو آنچلوتی در آستانه دیدار دوستانه برابر چلسی در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره امباپه اظهار داشت: "همه در رئال مادرید خیلی خوشحال هستند که امباپه قرار است اینجا کنار ما باشد. هواداران، باشگاه، بازیکنان، هم تیمی‌هایش و همه مربیان خوشحال هستند. ما مطمئن هستیم که او عملکرد بسیار خوبی در ترکیب رئال خواهد داشت و ستاره ما می‌شود."

دیدگاه‌ها