کد خبر : 2060211 | 16 مرداد 1403 ساعت 15:09 | 23K بازدید | 15 دیدگاه

چه افتخاری نصیبم شد

اصلا فکرش را نمی‌کردم به رکورد نیمار برسم!

فرمین لوپز، ستاره بارسا، یکی از بهترین‌های اسپانیا در المپیک بوده و دیروز با زدن یک گل و ارسال یک پاس گل، با رکوردی از نیمار برابری کرد.

اصلا فکرش را نمی‌کردم به رکورد نیمار برسم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال المپیک اسپانیا که ابتدا با یک گل از مراکش عقب افتاده بود، در ادامه جبران کرد و با گل‌های فرمین و خوانلو ورق را برگرداند. ستاره بارسا بازهم تاثیرگذار بود و در پایان بازی نتوانست خوشحالی خود را پنهان کند. آنها حالا در یک قدمی طلا هستند و باید با فرانسه در فینال روبه‌رو شوند.

فرمین گفت: «خیلی خوشحالم که در فینال المپیک هستم. تیم لیاقتش را داشت و اکنون به فینال فکر می‌کنیم. مراکش کار را برای ما سخت کرد، آنها با هواداران خود به شدت فشار آوردند. بازی خوبی بود و فکر می‌کنم ما مستحق پیروزی بودیم. امیدوارم بتوانم در فینال نیز گلزنی کنم. مهمترین چیز این است که ما یک قدم به جلو برداشته‌ایم و در یک قدمی طلا هستیم.»

فرمین در مورد برابری با رکورد نیمار گفت: «واقعا؟ من این موضوع را نمی‌دانستم و تصورش را هم نمی‌کردم. (جوان‌ترین بازیکنی که در نیمه نهایی المپیک پس از نیمار در سال 2012 گل زده و پاس گل داده است). خیلی خوشحالم و افتخار می‌کنم با رکورد نیمار برابری کردم. او بازیکنی فوق‌العاده و یکی از الگوهای من است.»

دیدگاه‌ها