کد خبر : 2060201 | 16 مرداد 1403 ساعت 14:28 | 45.7K بازدید | 70 دیدگاه

بعد از شکست در بازی تمرینی

ناراحتی از رودریگو: وینی جنبه باخت نداشت!

وینیسیوس حتی در بازی دستگرمی هم تحمل باخت را ندارد و در تمرین دیروز رئال بعد از شکست مغموم بود.

ناراحتی از رودریگو: وینی جنبه باخت نداشت!

به گزارش "ورزش سه"، این یکی از خصوصیات بازیکنان بزرگ و جاه‌طلب است. بارها شنیده‌ایم که رونالدو و مسی حتی در بازی درون تیمی نیز دوست ندارند ببازند و تحت هر شرایطی برد می‌خواهند. گویا وینیسیوس نیز چنین عادتی دارد.

شاگردان کارلو آنچلوتی جلسه تمرینی ماقبل آخر تور تابستانی را در شارلوت به پایان رساندند تا برای دیدار دوستانه مقابل چلسی آماده شوند. در یک جلسه تمرینی که در آن گرما شدید بود، کارلتو بازیکنان را به دو دسته تقسیم کرد. برخی تمرینات دویدن و ریکاوری را در سالن انجام دادند و بقیه بازیکنان (12 نفر) جلسه کامل‌تری را انجام دادند که با یک مسابقه در یک زمین کوچک به پایان رسید.

2064024

در آنجا می‌شد دید که وینیسیوس چطور و با چه انگیزه‌ای می‌خواهد برنده شود. گلی از رودریگو تمرین را به سود تیم او به پایان رساند تا تیمش متشکل از یاکوبو، نیکو پاز، لاتاسا، اوبرادور و لونین به پیروزی برسد. وینی ثانیه‌ای قبل فرصت زدن گل برتری تیم خودش را از دست داد و در برگشت همان توپ، رودریگو گلزنی کرد. می‌شد غم و اندوه وینیسیوس را به وضوح دید و او مغموم روی توپ نشست. حتی یکی از اعضای کادر فنی و سبایوس هم ناراحتی ستاره برزیلی را دیدند و با خنده به ناراحتی او واکنش نشان دادند. رودریگو هم جرات نکرد به سمت وینیسیوس مغموم برود.

2064025
2064026

دیدگاه‌ها