کد خبر : 2060189 | 16 مرداد 1403 ساعت 13:53 | 38K بازدید | 56 دیدگاه

نصف تیم تغییر می‌کند؛

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل الشباب الاهلی

ژوزه مورایس باید تیمش را در شرایطی جدید و با بازیکنانی تازه وارد به مصاف نماینده امارات بفرستد.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل الشباب الاهلی

به گزارش "ورزش‌سه"، این دیدار در چارچوب مرحله اول پلی آف لیگ نخبگان از ساعت 19:45 دقیقه در ورزشگاه نقش جهان آغاز می‌شود و مورایس کار آسانی برای انتخاب ترکیب اصلی با توجه به محدودیت‌هایی که در چند پست پیش روی او و سایر کادر فنی قرار گرفته‌اند ندارد.

با این وصف انتظار می‌رود پیام نیازمند سنگربان اول تیم باشد و در قلب خط دفاعی در روزی که سیاوش یزدانی، محمد دانشگر و هادی محمدی هر سه محروم هستند، به احتمال فراوان وحدت حنانوف و امین حزباوی در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت.

2063998

در پست دفاع راست و چپ به ترتیب صالح حردانی و حسین گودرزی جذب شده‌اند و به نظر می‌رسد اولین حضور رسمی خود را با پیراهن سپاهان مقابل شباب الاهلی انجام بدهند.

در پست هافبک میانی هم مورایس سه انتخاب دارد که محمد کریمی و برایان دابو دو هافبک دفاعی تیم خواهند بود و یک خط جلوتر از آنها شانس حضور رضا اسدی بیشتر خواهد بود. 

درنهایت به خط هجومی می‌رسیم که به نظر می‌رسد شانس کاوه رضایی برای گرفتن در راس بیشتر باشد تا در سمت راست و چپ این بازیکن هم جواد آقایی‌پور و رضا شکاری بازی کنند.

2063999

با این وصف در شرایطی که آریا یوسفی می‌تواند در چند پست مدعی حضور در ترکیب اصلی باشد، می‌‎توان ترکیب طلایی پوشان در مصاف با شباب الاهلی را به شرح زیر تصور کرد: 

پیام نیازمند – حسین گودرزی، وحدت حنانوف، امین حزباوی، صالح حردانی، برایان دابو، محمد کریمی، رضا اسدی، رضا شکاری، جواد آقایی‌پور و کاوه رضایی.

دیدگاه‌ها