کد خبر : 2060137 | 16 مرداد 1403 ساعت 10:02 | 29.4K بازدید | 25 دیدگاه

کنت و حصار همچنان بازیکن فولاد هستند

نوتیس دو خارجی به فیفا، مخمصه ۵۰ میلیاردی فولاد!

دو بازیکن خارجی تحت قرارداد با فولاد خوزستان علیه این باشگاه به فیفا نوتیس داده‌اند.

نوتیس دو خارجی به فیفا، مخمصه ۵۰ میلیاردی فولاد!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از معضلات مدیران فولاد در نقل و انتقالات تابستانی فسخ قرارداد نفرات خارجی این تیم محسوب می‌شود؛ فولاد که پارسال خارجی‌های زیادی را در ترکیب خود داشت با حضور یحیی گل‌محمدی تعدادی از این نفرات را در لیست مازاد قرار داد و با وجود توافق‌هایی که با یکی، دو نفر از بازیکنان خارجی صورت گرفته هنوز درباره ابراهیم حصار و کریستوفر کنت این اتفاق رخ نداده است.

کنت در ابتدای فصل گذشته لیگ برتر قرارداد ۲ ساله با فولاد امضا کرد و یک فصل دیگر از این قرارداد باقی مانده است. از سوی دیگر ابراهیم حصار بازیکن آرژانتینی-سوری نیز در نیم فصل لیگ گذشته قراردادی یک فصل و نیمه به امضا رساند و او نیز یک سال دیگر با قرمز پوشان اهوازی قرارداد دارد.

در چنین شرایطی این دو بازیکن در لیست مازاد یحیی گل‌محمدی، سرمربی فولاد قرار گرفته‌اند و مدیران باشگاه برای فصل توافقی با این دو بازیکن مذاکرات خود را شروع کرده‌اند. در این بین اما اتفاقاتی رخ داده که باعث شده کنت و حصار با ارسال نوتیس به فدراسیون جهانی فوتبال این نهاد بین‌المللی را در جریان آن بگذارند.

دروازه‌بان اتریشی فولادی‌ها اکنون در ایران حضور دارد و حتی در اردوی قرمز پوشان در تهران هم شرکت کرد اما وقتی فولادی‌ها خواستند به دبی بروند برای این بازیکن بلیت پرواز به امارات تهیه نشد و او را به اهواز فرستادند و این در حالی بود که تیم فولاد در کشور امارات تمرینات خود را انجام می‌داد.

2027044

ابراهیم حصار اما هنوز به ایران نیامده و دلیل این مسئله هم عدم توافق با مدیران باشگاه است. باشگاه فولاد در شرایطی برای حصار طبق قرارداد او بلیت برگشت به ایران و اهواز را تهیه کرد که تیم فولاد در دبی حضور داشت و این مسئله با ناراحتی مهاجم آرژانتینی همراه شد.

مشخصاً هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه فولاد و سایر مدیران این باشگاه در صدد هستند تا با یک توافق دو طرفه و البته بخشیدن بخش اعظمی از مطالبات این دو بازیکن توسط آنها قراردادشان فسخ شود و بتوانند به جای آنها بازیکن بگیرند. موضوع مهم اما این است که کنت به مدیران باشگاه اعلام کرده حتی یک سنت هم بابت قرارداد فصل پیش رو تخفیف نخواهد داد و برای دریافت پولش تلاش خواهد کرد. ابراهیم حصار هم اگرچه قول‌هایی بابت توافق به مدیران فولاد داده بود اما او هم بابت اتفاقات رخ داده ناراحت است و فعلاً قصدی برای بخشش قسمتی از مطالباتش ندارد.

2063903

قرارداد حصار با باشگاه فولاد برای فصل پیش رو مبلغی در حدود ۳۶۰ هزار دلار است و کریستوفر کنت هم برای این فصل مبلغی حدوداً ۴۲۰ هزار دلار قرارداد دارد و همین مبالغ قراردادی باعث شده تا فولادی‌ها درباره فصل قرارداد با ابراهیم حصار و کریستوفر کنت کمی دست به عصا رفتار کنند.

با یک حساب سرانگشتی می‌توان فهمید که باشگاه فولاد اگر نتواند با دو بازیکن خارجی خود به توافق مالی برسد با نرخ روز ارز مبلغی در حدود ۵۰ میلیارد تومان باید به کنت و حصار پرداخت کند که رقمی بالا محسوب می‌شود.

کنت و حصار که از شرایط موجود خود با باشگاه فولاد گلایه دارند برای آنکه پیش‌بینی اتفاقات بعدی و شکایت احتمالی به فدراسیون جهانی را کرده باشند طی نوتیسی به فیفا مسائل پیش آمده را به‌طور کامل گزارش کردند. مصاحبه چند روز پیش هوشنگ نصیرزاده مبنی بر آنکه هر اظهار نظری در رسانه‌ها به صورت مستند در فدراسیون جهانی ثبت خواهد شد به‌طور تلویحی به همین مسئله نوتیس دادن حصار و کنت به فیفا اشاره کرد. مدیرعامل باشگاه فولاد قطعا دوست ندارد ضرر هنگفت متوجه باشگاهش شود و به همین خاطر تلاش خود را به کار گرفته تا با این دو بازیکن خارجی به توافق برسد.

دیدگاه‌ها