کد خبر : 2060128 | 16 مرداد 1403 ساعت 07:40 | 84.2K بازدید | 114 دیدگاه

پرسپولیس فریب این نامه را خورد (عکس)

باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه خود به نامه‌ای اشاره می‌کند که مسئول هماهنگی کمپ‌های ترکیه در اختیار تیم‌های ایرانی قرار داده بود.

پرسپولیس فریب این نامه را خورد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی بعد از ماجرای جنجالی مربوط به دیدار تدارکاتی پرسپولیس با بیکوز اسپور که البته با بیانیه این باشگاه مشخص شد که حریف سرخپوشان تیم آکادمی بازیکنان آفریقایی تبار استانبول بوده، این باشگاه سرانجام به ماجرا واکنش نشان داد.

در بخشی از بیانیه پرسپولیس آمده: طبق توافقات انجام شده با باشگاه قرار بوده بازی‌های تدارکاتی پرسپولیس در این اردو، از بین تیم‌های گل‌گهر ایران، پندیک اسپور، عمرانیه اسپور، زکریا اسپور (ترکیه)، الاخدود و الخلود (عربستان) و الاهلی بحرین باشد.

2063892

البته این موضوع واقعیت دارد و در نامه ارسالی هماهنگ‌کننده کمپ پرسپولیس به این باشگاه، آمده بود که آنها با این حریفان دیدار خواهند کرد اما ناگهان سر و کله تیم آماتور و تست‌گیری آفریقایی تبارها پیدا شد.

این تیم که عمده بازیکنان با ظاهر خود از تیم‌های ترکیه‌ای متمایز هستند، با یک سرمربی آفریقایی و پیراهن‌های آبی رنگ بازی‌های خود را برگزار می‌کند که نام تیم هم روی آن نقش می‌بندد.

2063891
تصویری که نشان می‌دهد پشت پیراهن بازیکنان حریف نام این تیم وجود داشت.

پیش‌تر مقابل سپاهان و آلومینیوم نیز قرار گرفته بود  که البته معرفی این باشگاه به درستی انجام شده بود اما باشگاه پرسپولیس به شکلی عجیب حتی پس از انجام بازی هم این تیم را بیکوز معرفی کرد.

باشگاه پرسپولیس البته از این اتفاق اعلام تاسف داشته و اعلام کرده که این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

2063893
در اندک تصاویر منتشره از بازیکنان حریف پرسپولیس، تفاوت ظاهری تعداد زیادی از آنها به وضوح ماجرا را نشان می‌دهد.

دیدگاه‌ها