کد خبر : 2060125 | 16 مرداد 1403 ساعت 01:41 | 44.3K بازدید | 16 دیدگاه

ون‌‌بیساکا:

می‌خواهید از یونایتد بروم، اول پولم را بدهید

آرون ون بیساکا، مدافع راست منچستر یونایتد، برای ترک این باشگاه در تابستان امسال، خواستار دریافت مبلغ هنگفتی به عنوان غرامت شده است.

می‌خواهید از یونایتد بروم، اول پولم را بدهید

به گزارش "ورزش سه"، طبق اطلاعاتی که به دست آمده، وستهام یونایتد حاضر است مبلغ ۱۸ میلیون پوندی مورد نظر یونایتد برای ون بیساکا را پرداخت کند، اما توانایی پرداخت دستمزد بالای این بازیکن را ندارد و این موضوع باعث شده تا انتقال او در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

ون بیساکا تمایل به پیوستن به وستهام دارد، اما نمی‌خواهد بدون گرفتن حق و حقوقش از یونایتد، این باشگاه را ترک کند. قرارداد این بازیکن ۲۶ ساله با شیاطین سرخ تنها یک سال دیگر اعتبار دارد. او می‌تواند با ماندن در اولدترافورد و ترک رایگان باشگاه در تابستان آینده، مبلغ هنگفتی به عنوان پاداش امضای قرارداد دریافت کند.

مدیر برنامه ون بیساکا در تلاش است تا یونایتد را متقاعد کند که بخشی از مبلغ ۱۸ میلیون پوندی حاصل از فروش او به وستهام را به این بازیکن پرداخت کند تا انتقال او در تابستان امسال نهایی شود.

این مدافع سابق کریستال پالاس از زمان پیوستن به یونایتد پنج سال پیش، همچنان دستمزد ۹۰ هزار پوند در هفته دریافت می‌کند. او مصمم است که دستمزد خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهد، درخواستی که وستهام قادر به پذیرش آن نیست.

2063888

اینتر میلان نیز به ون بیساکا علاقه‌مند است و در صورت شکست انتقال به وستهام، ممکن است این بازیکن در ژانویه آینده با باشگاه ایتالیایی قرارداد اولیه امضا کند. وستهام در این پنجره نقل و انتقالات تحت هدایت خولن لوپتگی سرمربی جدید خود، فعالیت گسترده‌ای داشته و تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون پوند هزینه کرده است. ماکس کیلمان مدافع ولوز، کریسنسیو سامرویل مهاجم لیدز و نیکلاس فولکروگ مهاجم آلمانی بورسیا دورتموند آخرین خریدهای این تیم هستند. آخرین درخواست لوپتگی از باشگاه در پنجره تابستانی، جذب یک مدافع راست جدید برای رقابت با ولادیمیر کوفال اهل جمهوری چک است.

یونایتد مشتاق است ون بیساکا را در این تابستان بفروشد و نصیر مزراوی مراکشی بایرن مونیخ را به عنوان جانشین او انتخاب کرده است. وستهام نیز به مزراوی علاقه‌مند بود، اما با توجه به اینکه ون بیساکا اکنون هدف اصلی آنهاست، از رقابت برای جذب این مدافع مراکشی کنار کشیده است.

دیدگاه‌ها