کد خبر : 2060124 | 16 مرداد 1403 ساعت 01:37 | 29.9K بازدید | 16 دیدگاه

میزبان در فینال: فرانسه حریف اسپانیا شد

تیم ملی فوتبال زیر ۲۳ ساله‌های فرانسه با پیروزی ۳-۱ برابر مصر، راهی فینال المپیک ۲۰۲۴ پاریس شد.

میزبان در فینال: فرانسه حریف اسپانیا شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال فرانسه در نیمه‌نهایی المپیک پاریس ۲۰۲۴ موفق شد با نتیجه ۳-۱ مصر را شکست دهد و به فینال راه یابد. این پیروزی در حالی به دست آمد که فرانسه تا دقیقه ۸۳ از مصر عقب بود.

ویدئو: 349194

در این بازی، مصر با گل محمود صابر در دقیقه ۶۲ پیش افتاد و تا دقایق پایانی بازی این برتری را حفظ کرد. اما ژان فیلیپ ماتتا، مهاجم فرانسه، در دقیقه ۸۳ موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند و بازی را به وقت‌های اضافه بکشاند.

در وقت‌های اضافه، ماتتا بار دیگر درخشید و در دقیقه ۹۹ گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند. در حالی‌که مصر توانی برای بازگرداندن نتیجه نداشت، گل سوم فرانسه نیز توسط مایکل اولیسه در دقیقه ۱۰۸ به ثمر رسید تا هر سه گل فرانسه در این بازی را بازیکنان کریستال پالاس به ثمر رسانده باشند.

2063885

فرانسه اکنون در فینال با اسپانیا روبرو خواهد شد و امیدوار است با هدایت هانری و حمایت هواداران، در خانه به مدال طلای المپیک ۲۰۲۴ دست یابد.

ساعاتی پیش از این بازی نیز تیم ملی اسپانیا در حالی‌که با گل سفیان رحیمی از روی نقطه پنالتی از مراکش عقب افتاده بود، موفق شد با کامبک در دقایق پایانی بازی، به پیروزی ۲-۱ برسد و فینالیست المپیک شود.

حالا فرانسه و اسپانیا پس از حذف دو تیم آفریقایی، در فینال المپیک به مصاف همدیگر می‌روند. پیش‌تر تیم‌های بزرگسالان این دو کشور در مرحله نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ مقابل همدیگر قرار گرفتند که با پیروزی لاروخا همراه بود.

دیدگاه‌ها