کد خبر : 2060120 | 16 مرداد 1403 ساعت 00:58 | 200.9K بازدید | 407 دیدگاه

کدام تیم مقابل سرخ‌ها بازی کرد؟

بیکوزاسپور: ما با پرسپولیس بازی نکردیم!

باشگاه بیکوز اسپور ترکیه با انتشار پستی در صفحه رسمی این باشگاه، شکست پنج گله مقابل پرسپوليس را تکذیب کرد!

بیکوزاسپور: ما با پرسپولیس بازی نکردیم!

به گزارش “ورزش سه”، پرسپوليس در دومین دیدار تدارکاتی خود در اردوی ترکیه طبق اعلام رسانه رسمی این باشگاه برابر تیم دسته دومی بیکوز اسپور قرار گرفت.

موضوعی که در گزارشی نیز به آن پرداخته شد و به تشریح شرایط این تیم پرداختیم که به عنوان تیمی آماتور توانسته با خرید امتیاز در این فصل راهی لیگ دسته دوم شود.

اما طی ساعات اخیر شایعاتی مبنی بر این موضوع که تیم مورد ادعای باشگاه پرسپوليس برابر این تیم قرار نگرفته و این باشگاه برای پر کردن برنامه سرمربی اسپانیایی خود، تیمی غیرحرفه‌ای و کاملا آماتور را برابر ستاره‌های خود قرار داده شکل گرفت.

2063873
بخشی از تمرین امروز تیم اصلی که فارغ از مسابقه مورد ادعای باشگاه پرسپوليس در کمپ خود کار را دنبال کردند و تمرین را زیر نظر سرمربی برای شروع فصل جدید لیگ دو ترکیه پی گرفته بودند! فارغ از اخبار مربوط به شکست ۵ گله مقابل پرسپوليس !

شاید چنین ادعای در وهله اول غیر واقعی به نظر می‌رسید. خصوصا اینکه باشگاه پرسپوليس که باید چندی دیگر خود را آماده مسابقات لیگ برتر و البته لیگ نخبگان آسیا کند، بعید بود دست به چنین اقدامی زده و ستاره‌های تیم خود را برابر تیمی کاملا آماتور و غیر فوتبالیست قرار داده تا ریسک مصدومیت و احتمال اتفاقات ناگوار را شکل دهد.

2063868

اما دقایقی پیش پیج رسمی باشگاه بیکوز‌اسپور با انتشار پستی کاملا موضوع تقابل امروز‌ برابر پرسپوليس و شکست پنج گله مقابل نماینده ایران را رد کرد!

2063869

این باشگاه با انتشار دو پیام خطاب به هوادارانش نوشت:

هواداران عزیز لازم است بگوییم که ما امروز هیچ مسابقه‌ای برابر پرسپوليس ایران نداشتیم.

در پیامی دیگر نیز این باشگاه با انتشار تصویری از تمرین امروز خود نوشت که ما تمرین را با دو گل به پایان رساندیم و پس منتظر ویدیوهای بیشتر از تمرین باشید!

با این حال کاملا جای سوال است که مدیران باشگاه با چه ریسک بزرگی دست به اقدام برای بکارگیری تیمی کاملا غیرحرفه‌ای و غیر فوتبالیست برابر ستاره‌های خود کردند و موضوع احتمالی آسیب به بازیکنان در آستانه شروع لیگ و همچنین آسیا را نادیده گرفتند. بازیکنانی که در شرایط کنونی بازار نقل و انتقالاتی فوتبال ایران نیز به سختی موفق به جذب و انتقال آنها شدند و آسیب به هر کدوم از آنها می‌توانست ضرری جبران ناپذیر برای این تیم و کادرفنی محسوب شود.

دیدگاه‌ها