کد خبر : 2060113 | 16 مرداد 1403 ساعت 00:46 | 33.6K بازدید | 60 دیدگاه

پایان تلخ شاگردان رزنده؛

آمریکا ۳-۱ برزیل: بوی طلا می‌دهند

تیم ملی والیبال آمریکا راهی مرحله نیمه‌نهایی المپیک پاریس شد.

آمریکا ۳-۱ برزیل: بوی طلا می‌دهند

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی از مرحله یک‌چهارم نهایی والیبال المپیک پاریس، تیم ملی والیبال آمریکا توانست با نتیجه سه بر یک از سد تیم ملی والیبال برزیل بگذرد و راهی مرحله نیمه‌نهایی شود.

در این دیدار، شاگردان جان اسپرا در تیم ملی والیبال آمریکا ست‌های اول، سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج ۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۰ از آن خود کردند و برزیل نیز تنها ست دوم را با نتیجه ۳۰ بر ۲۸ از آن خود کرد تا شاگردان برناردو رزنده وداعی تلخ با المپیک پاریس داشته باشند.

در این رقابت، توری دیفالکو و متئو اندرسون به ترتیب شانزده و بیست امتیاز برای تیم ملی والیبال آمریکا کسب کردند و در تیم برزیل نیز آلان سوزا شانزده امتیاز کسب کرد. شاگردان جان اسپرا حالا برای قهرمانی در المپیک فقط به دو برد دیگر نیاز دارند.

2063861

تیم ملی والیبال آمریکا با این پیروزی ارزشمند حالا در مرحله نیمه‌نهایی باید با رنکینگ یک حال حاضر والیبال دنیا، یعنی لهستان، مسابقه دهد. دیداری که یادآور بازی فینال لیگ ملت‌های والیبال در فصل ۲۰۲۳ خواهد بود که با پیروزی لهستان به اتمام رسید. برزیل نیز پس از سال‌ها نتوانست جزو چهار تیم برتر المپیک قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها