کد خبر : 2060110 | 16 مرداد 1403 ساعت 09:39 | 13.4K بازدید | 20 دیدگاه

توجه‌مان به تیم‌های پایه و بازیکنان بومی است:

فکری: برنامه‌های بلند مدت برای مس داریم

محمود فکری از اهداف بلند مدت خود در مس شهربابک گفت.

فکری: برنامه‌های بلند مدت برای مس داریم

به گزارش "ورزش سه"، محمود فکری سرمربی جدید مس شهربابک درباره شرایط این تیم و اهداف‌شان در لیگ یک صحبت کرد و ابراز امیدواری کرد که هرچه سریع‌تر به مسیر ایده‌آل این باشگاه برسند.

فکری در ابتدای صحبت‌های خود عنوان کرد: تقریبا 3 روز است که تمرینات را شروع کردیم و همزمان در حال جذب بازیکن هستیم تا رفته رفته تیم کامل‌تر شود و در روزهای آینده به تهران خواهیم آمد و اردویی را برگزار می‌کنیم و آماده حضور در مسابقات می‌شویم.

او درباره حضور در استان کرمان گفت: قبلا مذاکراتی با مس کرمان داشتم و سعادت نداشتم که در خدمت مردم کرمان باشم، اما امسال صحبت‌هایی که با مس شهر بابک شد فضای خوبی ایجاد شد و کار را شروع کردیم و با کمک مردم، مدیریت، رسانه ها تلاش می‌کنیم اتفاقات خوبی رقم بزنیم.

ویدئو: 349186

فکری در پاسخ به میزان امکاناتی که مس شهربابک در اختیار او گذاشته گفت: امکانات و زیرساخت خوبی وجود دارد و با توجه به حضور مدیریت جدید چون سابقه خوبی داشتند در ساختار سازی، مجموعه خوبی را به وجود آوردند و فکر می‌کنم با وجود آنها اتفاقات بهتری رقم بخورد و مجموعه کامل‌تر و امکانات بیشتر شود.

فکری درباره قرارداد بلند مدت خود گفت: یکی از برنامه‌های باشگاه مس شهربابک ساختارسازی و توجه به تیم‌های پایه و بازیکنان بومی است و همچنین تشکیل تیمی که مسیر پیشرفت را دنبال کند و در سال جدید اتفاقات بهتری را رقم بزنیم و اگر نشد نسبت به سال‌های گذشته نزدیک‌تر شویم به تیم‌های بالا جدول تا در سال‌های آینده به اهداف خودمان برسیم.

او در انتها گفت: امیدوارم مردم به ما کمک کنند و بتوانیم روزهای خوبی را برای این شهر رقم بزنیم.

دیدگاه‌ها