کد خبر : 2060107 | 16 مرداد 1403 ساعت 00:27 | 12.9K بازدید | 17 دیدگاه

کنایه مورینیو به تاتنهام: آنها را فراموش کرده‌ام!

ژوزه مورینیو بار دیگر در مصاحبه‌ای به تاتنهام، باشگاه سابقش، کنایه زد.

کنایه مورینیو به تاتنهام: آنها را فراموش کرده‌ام!

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو، مربی ۶۱ ساله، اکنون هدایت تیم فنرباغچه ترکیه را بر عهده دارد و برای اولین فصل خود در این تیم آماده می‌شود.

با توجه به موفقیت‌های گسترده‌ای که او در گذشته در هر جایی که کار کرده به دست آورده، احتمال زیادی وجود دارد که او در ترکیه موفق شود.

در مصاحبه دوشنبه، وقتی از او درباره سوابقش در مسابقات مقدماتی اروپا سوال شد، مورینیو با جسارت اعتراف کرد که یکی از باشگاه‌های سابقش به راحتی از ذهنش خارج شده است.

2063848

در این مصاحبه خبرنگار پرسید:«دیروز در کنفرانس مطبوعاتی از شما سوالی پرسیدم که در دوران حرفه‌ای خود هرگز در بازی‌های پلی‌آف شکست نخورده‌اید و شما آن مسابقات را از من پرسیدید که کدام بازی‌ها بوده‌اند.» خبرنگار قصد داشت دوران مربی‌گری تاتنهام و حضور در این بازی‌ها را یادآوری کند که مورینیو ناگهان حرف خبرنگار را قطع کرد و گفت:«تاتنهام را فراموش کردم.»


مورینیو در مصاحبه‌های قبلی‌اش پس از اخراج از تاتنهام نیز، بارها اعلام کرده که از رفتار این باشگاه ناراحت شده است. او در مصاحبه‌ای با اسکای اسپورت در سال ۲۰۲۲ گفت:«من در مرحله بلوغ حرفه‌ای و زندگی خود هستم و احساسات بدی ندارم، فقط سعی می‌کنم چیزها را همانطور که هستند بپذیرم. بله، بله، ناراحت شدم. وقتی با برخی از خبرنگاران انگلیسی در کنفرانس‌های مطبوعاتی صحبت می‌کنم، به شوخی می‌گویم که امیدوارم این بار قبل از فینال اخراج نشوم، زیرا این چیزی است که برای بسیاری از مربیان اتفاق نمی‌افتد.»

دیدگاه‌ها