کد خبر : 2060102 | 16 مرداد 1403 ساعت 00:02 | 53.7K بازدید | 29 دیدگاه

رسمی شد: ستاره ناکام بارسا به تیم سابقش برگشت

اوریول رومئو، ستاره اسپانیایی، به صورت قرضی به خیرونا پیوست.

رسمی شد: ستاره ناکام بارسا به تیم سابقش برگشت

به گزارش "ورزش سه"، اوریول رومئو، هافبک اسپانیایی، بار دیگر پیراهن قرمز و سفید را به تن خواهد کرد. این هافبک پس از یک فصل حضور در بارسلونا، به صورت قرضی به باشگاه سابقش بازگشته است.

رومئو که فردا با این تیم تمرین خواهد کرد، تیمی که در فصل ۲۳-۲۰۲۲ در ۳۴ بازی برای آن‌ها به میدان رفت و عملکرد خوبی از خود ثبت کرد. این نمایش‌ها در نهایت منجر به این شد که بارسا برای پر کردن جای خالی سرخیو بوسکتس به سراغ او برود اما همه چیز مطابق میل دو طرف پیش نرفت و عملکرد رومئو در بارسا بسیار ناامیدکننده بود.

2063839

ابتدا قرار بود او در ژانویه ۲۰۲۴ بارسلونا را ترک کند اما دو تیم برای انتقال این بازیکن به توافق نرسیدند و در نهایت تصمیم بر این شد که این انتقال در تابستان صورت بگیرد.

رومئو تجربه گسترده‌ای در لیگ‌های بزرگ دارد. او برای تیم‌های بارسلونا، چلسی، والنسیا، اشتوتگارت و ساوتهمپتون حضور داشته و ۲۳۹ بازی در لیگ برتر، ۲۷ بازی در بوندسلیگا و ۷۵ بازی در لالیگا انجام داده است. از نظر عناوین، رومئو قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا و جام حذفی (چلسی)، لیگ اسپانیا و سوپرجام (بارسلونا) و قهرمانی زیر ۱۷ سال اروپا با تیم ملی اسپانیا را در کارنامه دارد.

دیدگاه‌ها