کد خبر : 2060100 | 15 مرداد 1403 ساعت 23:54 | 20.5K بازدید | 10 دیدگاه

ستاره‌های یونایتد محصولات کودک تولید می‌کنند!

دو ستاره منچستریونایتد، مارکوس راشفورد و جیدون سانچو، با سرمایه‌گذاری در یک برند تخصصی تولید لوسیون کودک، پا به عرصه بیزنس گذاشتند.

ستاره‌های یونایتد محصولات کودک تولید می‌کنند!

به گزارش "ورزش سه"، این دو بازیکن تیم ملی انگلیس، سرمایه خود را روی برند «نالا بیبی» گذاشته‌اند که محصولات تخصصی مراقبت از پوست و موی نوزادان تولید می‌کند. ارزش این شرکت ۱۷ میلیون پوند برآورد شده و در سال ۲۰۲۰ توسط رپر بریتانیایی کرت (کاسیو جانسون) و ساشا الیس گیلبرت، اینفلوئنسر اینستاگرام، تاسیس شده است.

گفته می‌شود ۲۰ نوع روغن، کرم بدن و لوسیون حساس پوست این شرکت از این هفته در فروشگاه‌های زنجیره‌ای «ساینزبری» عرضه خواهد شد. پیش از این نیز همکاری‌هایی با اوکادا، بوتس و تسکو برقرار شده بود. این سرمایه‌گذاری به امپراتوری املاک ۱۵ میلیون پوندی راشفورد و شرکت سرمایه‌گذاری سانچو اضافه خواهد شد.

2063834

به دور از دنیای بیزنس، سانچو و راشفورد به دنبال فصلی قدرتمند برای منچستریونایتد هستند. پس از فصل پر فراز و نشیب 24-2023، سانچو نیم فصل دوم را به صورت قرضی به تیم سابق خود، دورتموند، رفت و راشفورد نیز با افت فرم مواجه شد و از تیم ملی انگلیس کنار گذاشته شد.

ممکن است این دو مهاجم در دیدار مقابل منچستر سیتی در جام خیریه روز شنبه به میدان بروند. فصل جدید لیگ برتر نیز برای یونایتد از 16 آگوست با بازی خانگی مقابل فولام آغاز می‌شود.

دیدگاه‌ها