کد خبر : 2060093 | 15 مرداد 1403 ساعت 23:30 | 30.2K بازدید | 13 دیدگاه

برای خروج از عربستان: لاپورت در فکر کاهش حقوق

آیمریک لاپورت، ستاره النصر، حاضر است برای بازگشت به لالیگا حقوقش را کاهش دهد.

برای خروج از عربستان: لاپورت در فکر کاهش حقوق

به گزارش "ورزش سه"، آیمریک لاپورت، مدافع تیم ملی اسپانیا، از حضورش در عربستان سعودی چندان رضایت نداشته و از ابتدای تابستان نام او به عنوان گزینه‌ای برای چندین تیم مطرح شده است. متئو مورِتو، خبرنگار، تأیید کرده که لاپورت تمایل دارد در این تابستان به لالیگا بازگردد.

این بازیکن قهرمان یورو ۲۰۲۴ حاضر است برای تحقق این انتقال، کاهش دستمزد قابل توجهی را بپذیرد و یکی از مقاصد احتمالی می‌تواند اتلتیکو مادرید باشد.

اتلتیکو مادرید به دنبال اضافه کردن یک مدافع میانی دیگر پس از امضای قرارداد با رابین لو نورماند، هم‌تیمی لاپورت در تیم ملی، است و مورِتو فاش کرده که اتلتیکو نه تنها درباره او پرس‌وجو کرده، بلکه او در لیست کوتاه آن‌ها قرار دارد.

2063821

در حال حاضر، اتلتیکو مادرید بر روی خرید بازیکنانی مانند کانر گالاگر، خولین آلوارز و احتمال خروج سامو اومورودیون تمرکز کرده است، اما با توقف مذاکرات برای دیوید هانکو، ممکن است توجه خود را به مدافع سابق منچسترسیتی معطوف کنند.

البته هنوز مشخص نیست که النصر چقدر برای صدور مجوز خروج لاپورت درخواست خواهد کرد. همچنین باید ذکر کرد که رئال مادرید نیز در هفته‌های اخیر به لاپورت علاقه‌مند شده است، هرچند که آخرین اخبار حاکی از آن است که آن‌ها تنها در صورتی به امضای قرارداد با این بازیکن ۳۰ ساله فکر می‌کنند که به صورت رایگان به تیم بپیوندد.

دیدگاه‌ها