کد خبر : 2060089 | 15 مرداد 1403 ساعت 23:25 | 70.6K بازدید | 55 دیدگاه

جدال احتمالی تمام ایرانی برای برنز المپیک

غول مهارنشدنی در فینال، میرزازاده در شانس مجدد

نماینده وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران باتوجه به حضور حریفش در دیدار فینال به رقابت‌های شانس مجدد بازی‌های المپیک پاریس راه یافت.

غول مهارنشدنی در فینال، میرزازاده در شانس مجدد

به گزارش "ورزش سه"، امروز در وزن ۱۳۰ کیلوگرم كشتى فرنگى المپيک که ۱۶ نفر حضور دارند، امین میرزازاده در دور نخست با نتیجه ۳ بر یک از سد آدام کون از آمریکا گذشت و راهی مرحله بعد شد، اما در دور بعد با نتیجه ۳ بر یک مغلوب میخایین لوپز، دارنده مدال‌های طلای المپیک و جهان از کوبا شد که با حضور حریفش در فینال راهی گروه شانس مجدد شد تا برای کسب مدال برنز مبارزه کند.

لوپز در نیمه‌نهایی با نتیجه ۴ بر یک صباح شریعتی کشتی‌گیر ایرانی الاصل آذربایجان را شکست داد و فینالیست شد تا فردا شب برای کسب پنجمین مدال طلای المپیکش مبارزه کند.

میرزازاده در این مرحله ابتدا با لی از کره‌جنوبی مبارزه خواهد کرد و در صورت پیروزی‌ در دیدار رده‌بندی برای کسب مدال برنز به مصاف صباح شریعتی کشتی‌گیر ایرانی‌الاصل جمهوری آذربایجان خواهد رفت.

مسابقات شانس مجدد ۲ وزن اول و رقابت‌های مقدماتی ۲ وزن دوم فردا از ساعت ۱۱ به وقت محلی (۱۲:۳۰ به وقت تهران) آغاز خواهد شد و ایران شانس کسب دو مدال برنز خواهد داشت.

دیدگاه‌ها