کد خبر : 2060088 | 15 مرداد 1403 ساعت 23:24 | 22.3K بازدید | 5 دیدگاه

واکنش جالب دو ستاره ایتالیا به بازگشت رویایی

یک زوج فوق‌العاده از عوامل اصلی پیروزی ایتالیا برابر ژاپن بودند.

واکنش جالب دو ستاره ایتالیا به بازگشت رویایی

به گزارش "ورزش سه"، سرعتی‌زن‌های تیم ملی والیبال ایتالیا در بازی با ژاپن نقش خود را به‌خوبی ایفا کردند. روبرتو روسو و جیان لوکا گالاسی از ست سوم به بعد به‌خوبی وظایف خود را انجام دادند به‌طوری‌که روبرتو روسو دو امتیاز پایانی ست پنجم را کسب کرد.

این دو پس از بازی با ژاپن نظرات خود را این‌گونه بیان کردند:

روبرتو روسو: "واقعاً بسیار خوشحالم زیرا مسابقه سختی بود. ما می‌دانستیم که این دیدار خیلی طولانی خواهد شد. آنها در دفاع بسیار‌خوب هستند، به نظر می‌رسید که ما در یک فیلم یا کارتون هستیم، قسم می‌خورم. ژاپنی‌ها توانستند در آستانه پیروزی قرار بگیرند، اما ما واقعاً خوب بودیم. وقتی که شکست خورده به نظر می‌رسیدیم، به بازی برگشتیم و پیروز شدیم. حالا از این پیروزی لذت می‌بریم، اما نه زیاد، چون ذهن‌مان از قبل از المپیک به نیمه‌نهایی متمرکز بود و ما می‌دانستیم به این مرحله می‌رسیم. امروز صادقانه در فاز تهاجمی خیلی خوب عمل نکردم، اما فکر می‌کنم سهمم را در دفاع، به‌خصوص در ست پنجم، انجام دادم. با این حال، پیروزی مهم بود و ما این کار را انجام دادیم. بقیه چیزها به‌حساب نمی‌آیند."

جیان لوکا گالاسی دیگر سرعتی‌زن ایتالیا نیز گفت: "همه چیز همان‌طور که ما می‌خواستیم پیش رفت. امروز همه چیز همان‌طور که می‌خواستیم سر جای خودش قرار گرفت و به همین دلیل است که نه تنها تابستان امسال، بلکه در طول سال‌های قبل سخت کار کردیم. نیمه‌نهایی چیزی است که ما خیلی دنبالش بودیم و دیدیم که برای لحظه‌ای داشت از بین می‌رفت. اما پس از آن توانستیم نشان دهیم که چه تیمی هستیم و واقعاً چه کاری می‌توانیم انجام دهیم، حتی زمانی که تقریباً ناامید شده بودیم. ما برای چنین مسابقه‌ای آماده شده بودیم. آنها را می‌شناسیم، می‌دانیم که آنها ورزشکاران فوق‌العاده‌ای هستند که واقعاً والیبال را منظم بازی می‌کنند. ژاپنی‌ها در سطحی باورنکردنی بازی کردند و چیزی که به خودمان گفتیم این بود که تا حد ممکن به آنها نزدیک شویم، والیبال خود را بازی کنیم و به خودمان اعتماد داشته باشیم و سپس سعی کنیم آن را برگردانیم. در نهایت کار را انجام دادیم."

دیدگاه‌ها