کد خبر : 2060077 | 15 مرداد 1403 ساعت 22:36 | 33.5K بازدید | 26 دیدگاه

دجورجی: اجازه دهید به این بازی بگویم شاهکار

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا دیدار با ژاپن را یک شاهکار توصیف کرد.

دجورجی: اجازه دهید به این بازی بگویم شاهکار

به گزارش "ورزش سه"، فردیناندو دجورجی، سرمربی شصت‌وسه‌ساله تیم ملی والیبال ایتالیا، در بازی با ژاپن تا لحظه آخر تیمش را به‌خوبی هدایت کرد و توانست مزد کوچ خوب خود را بگیرد و تیمش را راهی نیمه‌نهایی المپیک پاریس کند.

او پس از بازی با ژاپن گفت:"ااجازه دهید بگویم که این مسابقه یک شاهکار بود زیرا ژاپن به شکلی خارق‌العاده بازی کرد و شایسته پیروزی بود، زیرا تفاوت آنها با ما واقعاً کم بود. آنها فوق‌العاده بازی کردند. شاید ما می‌توانستیم ست دوم را ببریم زیرا ما این ست را به‌خوبی کنترل کرده بودیم اما نتوانستیم پایان آن را به‌خوبی ببندیم. اما دیدن اینکه چگونه بازیکنانم تا آخر بازی استوار ماندند تا به دنبال راه‌حل باشند و واکنشی درست و نه ناامیدانه نشان دهند، واقعاً چیز زیبایی بود.

بازی در برابر تیمی که چنین دفاع و توپ‌گیری‌هایی دارد، بسیار پیچیده است زیرا از نظر روانی، وقتی می‌بینید که حملات شما همیشه عالی دفاع می‌شود و خنثی می‌شود، می‌توانید ناامید شوید. مهم این بود که محکم بمانیم و بازیکنان این کار را کردند. از آن به بعد، همه چیز خیلی بهتر شد و در نهایت امتیازات به دست آمد و ما به نیمه‌نهایی رفتیم.

ما از سال 2021 برای رسیدن به اهدافی مانند این کار می‌کنیم. تجربه ما دائماً در حال افزایش است. خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد."

دیدگاه‌ها