کد خبر : 2060072 | 16 مرداد 1403 ساعت 07:18 | 21.3K بازدید | 7 دیدگاه

راز یونایتد: مخفی کردن مصدومیت ستاره جدید!

مدیران منچستریونایتد قصد داشتند مصدومیت لنی یورو را برای مدتی مخفی نگه دارند.

راز یونایتد: مخفی کردن مصدومیت ستاره جدید!

به گزارش "ورزش سه"، لنی یورو یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین بازیکنان بازار نقل و انتقالات در پنجره تابستانی امسال بود و چند باشگاه بزرگ اروپایی از جمله رئال مادرید به صورت جدی به دنبال جذب او بودند اما این بازیکن در نهایت تصمیم گرفت که به منچستریونایتد ملحق شود.

این بازیکن در اولین دیدار دوستانه‌اش در ترکیب یونایتد عملکرد بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و باعث شد که هواداران این تیم به او و خط دفاعی تیم‌شان در فصل آینده امیدوار باشند اما شرایط به همین خوبی پیش نرفت.

او در دیدار دوستان برابر آرسنال در همان دقایق ابتدایی مصدوم شد و از زمین بازی بیرون رفت و پس از آن یونایتد اعلام کرد که به دلیل مصدومیت و شکستگی استخوان کف پا حداقل تا سه ماه قادر به همراهی این تیم در رقابت‌های فصل آینده نخواهد بود.

2061469

این خبر پس از آن منتشر شد که تصاویری از یورو با عصا و کفش مخصوص در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد و حالا اتلتیک مدعی شده است که مدیران یونایتد قصد داشتند که مصدومیت او را مخفی کنند و پس از انتشار این تصاویر بود که مجبور شدند خبر دوری سه ماهه او از میادین را به صورت علنی منتشر کنند.

دلیل تصمیم مدیران یونایتد برای مخفی کردن مصدومیت یورو این بود که آنها قصد داشتند برای به خدمت گرفتن ماتیس دی‌لیخت با بایرن مونیخ به صورت رسمی وارد مذاکره شوند و نگران این بودند که مشخص شدن دوری طولانی مدت ستاره جدیدشان باعث شود که مدیران بایرن قیمت مدافع هلندی را افزایش دهند اما این اتفاق در نهایت رخ داد و باید دید که آیا دی‌لیخت در نهایت راهی اولدترافورد خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها