کد خبر : 2060058 | 15 مرداد 1403 ساعت 21:55 | 24.1K بازدید | 33 دیدگاه

ستاره بارسا: امیدوارم کنار نیکو ویلیامز بازی کنم

ژول کنده، ستاره خط دفاع بارسلونا، ابراز امیدواری کرد که در کنار نیکو ویلیامز بازی کند.

ستاره بارسا: امیدوارم کنار نیکو ویلیامز بازی کنم

به گزارش "ورزش سه"، ژول کنده، مدافع فرانسوی بارسلونا، در مصاحبه‌ای درباره وضعیت خود و تیم صحبت کرد. او تأکید کرد که هدف اصلی تیم «کسب عناوین» است و از علاقه‌اش به بازی در کنار نیکو ویلیامز، وینگر اتلتیک بیلبائو، صحبت کرد.

کنده گفت:«نیکو ویلیامز بازیکن بزرگی است و در یورو عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است. او بسیار جوان است و پتانسیل بالایی دارد. همه بازیکنان دوست داریم با او بازی کنیم. اما در نهایت این تصمیم به من بستگی ندارد. باید ببینیم باشگاه چه تصمیمی می‌گیرد.»

کنده همچنین درباره تمرینات تیم تحت هدایت هانسی فلیک گفت:«تمرینات بسیار پرانرژی هستند و حس خوبی داریم. من شخصاً مشتاقم که دقایق بیشتری بازی کنم. با فلیک صحبت کرده‌ام و به او گفته‌ام که در هر دو پست (مدافع میانی و مدافع راست) راحت هستم. سال گذشته در پست مدافع راست پیشرفت زیادی داشتم، اما پست مورد علاقه‌ام همیشه مدافع مرکزی خواهد بود.»

2063768

در پاسخ به سوالی درباره خواسته‌های فلیک از مدافعان، کنده گفت:«فلیک می‌خواهد خط دفاعی بالا باشد. این از نظر ایده با خواسته‌های ژاوی تفاوتی ندارد. ما می‌خواهیم تیمی مسلط باشیم، فشار بیاوریم و با سرعت بالا بازی کنیم. فلیک بر این موارد تأکید زیادی دارد و ما این را در بازی‌های ابتدایی دیده‌ایم.»

کنده همچنین از افزایش محبوبیت خود بین هواداران بارسلونا صحبت کرد و گفت:«محبت هواداران را حس کرده‌ام، حتی در خیابان‌ها. بسیار از این بابت سپاسگزارم و به کارم ادامه می‌دهم.»

او در پایان به تمجید از لامین یامال پرداخت و گفت:«امیدوارم همان عملکردی را که در یورو نشان داد ادامه دهد. او بسیار پیشرفت کرده و حالا بازیکنی تاثیرگذار است. باید به همین شکل ادامه دهد و بهبود یابد.»

دیدگاه‌ها