کد خبر : 2060054 | 15 مرداد 1403 ساعت 21:43 | 28.3K بازدید | 51 دیدگاه

رابرت پیرس:

تصمیم رئال در مورد امباپه درست بود

رابرت پیرس، هموطن و پیشکسوت کیلیان امباپه، در مصاحبه‌ای با مارکا، تصمیم عدم شرکت امباپه را قابل درک خواند.

تصمیم رئال در مورد امباپه درست بود

به گزارش "ورزش سه"، ستاره فرانسوی بارها ابراز علاقه کرده بود که در المپیک پاریس شرکت کند، اما تصمیم باشگاه رئال مادرید مانع از تحقق این رویا شد. فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، معتقد است که حضور امباپه در رقابت‌های یورو و المپیک فشار زیادی به او وارد می‌کند و اولویت باشگاه مادریدی، فصل جدید و موفقیت در آن است.

پیرس گفت: «می‌دانم که امباپه دوست داشت در المپیک بازی کند، به خصوص که این بازی‌ها در پاریس برگزار می‌شود. اما باید به تصمیم رئال مادرید احترام گذاشت. این نشان می‌دهد که در حال حاضر امباپه برای رئال مادرید از تیم ملی فرانسه و المپیک مهم‌تر است.»

پیرس همچنین از پیوستن امباپه به رئال مادرید ابراز خوشحالی کرد و این انتقال را فرصتی بزرگ برای هر دو طرف دانست. او معتقد است که امباپه در رئال مادرید می‌تواند به سطح بالاتری از فوتبال برسد.

رابرت پیرس، اسطوره فوتبال فرانسه، با ابراز تاسف از عدم حضور کیلیان امباپه در بازی‌های المپیک پاریس، از تصمیم رئال مادرید برای عدم اعزام این ستاره فرانسوی حمایت کرد.

2063762

پیرس در گفتگو با مارکا اظهار داشت: "من می‌دانم که امباپه بسیار مشتاق بازی در المپیک پاریس بود، اما باید به تصمیم رئال مادرید احترام گذاشت. این باشگاه بزرگترین باشگاه دنیاست و اولویت‌های خود را دارد."

این بازیکن سابق آرسنال و ویارئال همچنین از پیوستن امباپه به رئال مادرید ابراز خوشحالی کرد و گفت: "امباپه به سطحی بالاتر رفته است. رئال مادرید باشگاهی است که می‌داند چگونه قهرمانی کسب کند. امیدوارم امباپه در این تیم بدرخشد."

از سوی دیگر، پیرس به تمجید از عملکرد درخشان تیم ملی اسپانیا پرداخت و گفت: "اسپانیا به حق قهرمان اروپا شد. آنها فوتبال زیبایی ارائه دادند و یک تیم هماهنگ بودند. من از تماشای بازی آنها لذت بردم."

پیرس که در نیمه‌نهایی یورو 2008 مقابل اسپانیا شکست خورده بود، این بار از موفقیت این تیم ابراز رضایت کرد.

دیدگاه‌ها