کد خبر : 2060049 | 15 مرداد 1403 ساعت 20:58 | 20.5K بازدید | 12 دیدگاه

ستاره ژیمناستیک آمریکا شاید در المپیک بعدی نباشد

سیمون بایلز، قهرمان پر افتخار ژیمناستیک آمریکا، پس از کسب ۳ مدال طلا در المپیک پاریس ۲۰۲۴، ابهاماتی را درباره آینده ورزشی خود ایجاد کرده است.

ستاره ژیمناستیک آمریکا شاید در المپیک بعدی نباشد

به گزارش "ورزش سه"، با نزدیک شدن بازی‌های المپیک ۲۰۲۸ به ایالات متحده و میزبانی این رویداد بزرگ در لس آنجلس پس از ۲۸ سال، سوال اصلی این است که آیا بایلز همچنان به عنوان یکی از ستارگان اصلی تیم ملی آمریکا در این رقابت‌ها حضور خواهد یافت یا خیر.

این ورزشکار جوان تاکنون در مورد بازنشستگی قطعی صحبت نکرده و با بیان اینکه "هرگز نگویید هرگز"، احتمال حضور در المپیک خانگی را رد نکرده است. با این حال، او همچنین به سن بالای خود در مقایسه با دیگر ژیمناست‌ها اشاره کرده است.

2063755

سیمون بایلز، قهرمان ژیمناستیک جهان، در یک کنفرانس خبری در پاسخ به پرسشی درباره آینده ورزشی خود گفت: "هرگز نگوییم هرگز". او در مورد احتمال حضور در المپیک لس‌‎آنجلس در سال 2028 که در کشور خودش برگزار می‌شود، افزود: "بازی‌های خانگی است و هرگز نمی‌دانید چه پیش می‌آید." با این حال، او با لبخند همیشگی خود گفت: "اما من واقعاً پیر می‌شوم!" اگر بایلز در بازی‌های سال 2028 شرکت کند، 31 ساله خواهد بود.

پیش‌تر در هفته جاری، بایلز در شبکه‌های اجتماعی از خبرنگاران به دلیل پرسیدن سوالات "چه خواهد شد" در مصاحبه‌های پس از مسابقه انتقاد کرده بود. او در توییتر نوشت: "شما واقعاً باید دست از پرسیدن این سوال از ورزشکاران بعد از کسب مدال المپیک بردارید." به نظر می‌رسد بایلز همچنان باید منتظر شنیدن این سوال‌ها باشد.

دیدگاه‌ها