کد خبر : 2060019 | 15 مرداد 1403 ساعت 19:10 | 35K بازدید | 141 دیدگاه

نمایش ضعیف فرنگی‌کار سبک وزن ایران

ستاره ژاپنی اجازه خودنمایی به محسن نژاد نداد!

نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در دومین دیدارش در بازی‌های المپیک پاریس مقابل حریف ژاپنی مغلوب شد.

ستاره ژاپنی اجازه خودنمایی به محسن نژاد نداد!

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در حالی از ساعت ۱۵ امروز به وقت محلی (۱۶:۳۰ به وقت ایران) رسماً آغاز شد که مهدی محسن‌نژاد در وزن ۶۰ و امین میرزازاده در ۱۳۰ کیلوگرم به عنوان نمایندگان کشورمان به مصاف حریفانشان رفتند. 

ویدئو: 349151

مهدی محسن‌نژاد نماینده ایران در وزن ۶۰ کیلوگرم که ۱۷ نفر حضور دارند، پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر و با امتیاز عالی عبدالکریم فرگات از الجزایر را شکست داد، اما در دور‌ بعد مقابل کنیچیرو فومیتا، نایب‌قهرمان المپیک توکیو و دارنده مدال‌های طلا (۲۰۱۷ و ۲۰۱۹)، نقره (۲۰۲۳) و برنز (۲۰۲۲) جهان از ژاپن قرار گرفت.

او در کمتر از 2 دقیقه با نتیجه 9-0 شکست خورد. فرنگی کار ایرانی در حالی که در خاک حریف نشست، دست خود را در اختیار فومیتا قرار داد و نتوانست از باراندازهای طوفانی و سریع او فرار کند.

2063689

بدین ترتیب مهدی محسن‌نژاد هم نتوانست به نیمه‌نهایی راه پیدا کند و باید منتظر فینالیست شدن کشتی‌گیر ژاپنی باشد تا فردا در شانس مجدد برای کسب مدال برنز به میدان برود.

پیش از این امین میرزازاده نماینده وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشورمان بعد از پیروزی در دیدار اول مقابل حریف آمریکایی در دیدار دوم مغلوب حریف نامدار کوبایی‌اش شد و از حضور در مرحله یک‌چهارم نهایی بازمانده بود.

مسابقات شانس مجدد ۲ وزن اول و رقابت‌های مقدماتی ۲ وزن دوم فردا از ساعت ۱۱ به وقت محلی (۱۲:۳۰ به وقت تهران) آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها