کد خبر : 2059992 | 16 مرداد 1403 ساعت 04:40 | 20.9K بازدید | 16 دیدگاه

حریف بوکسور جنجالی: هر کدام از ما دو مشت داریم

جانجام سووانپنگ، ورزشکار تایلندی، در نیمه‌نهایی تورنمنت بوکس المپیک مقابل ایمان خلیف الجزایری بازی خواهد کرد.

حریف بوکسور جنجالی: هر کدام از ما دو مشت داریم

به گزارش "ورزش سه"، ایمان خلیف در تلاش است تا تمام جنجال‌های چند روز گذشته درباره جنسیت خود را پشت سر بگذارد و کاری را انجام دهد که مدت‌هاست دنبال می‌کند: مشت‌زنی در مسابقات زنان. با این تفاوت که او اکنون برای طلای المپیک پاریس بازی می‌کند.

او پیش از این با شکست دادن آنا لوکا هاموری مجارستانی در مرحله یک‌چهارم نهایی دسته زیر 66 کیلوگرم مدال برنز را قطعی کرد، اکنون در نیمه‌نهایی در انتظار جانجام سووانپنگ است.

این بوکسور تایلندی می‌گوید که از ورزشگاه الجزایری «نترسیده» است. سووانپنگ که در مرحله یک‌چهارم نهایی بوسناز سورمنلی از ترکیه را نیز شکست داد، قول می‌دهد که عصر سه‌شنبه بجنگد و با خلیف که جنجال زیادی درمورد او ایجاد شده، یک مبارزه دیدنی داشته باشد.

این بوکسور تایلندی در مسابقات جهانی آماتور سال گذشته در هند مقابل بوکسور الجزایری شکست خورده بود. با این حال، سووانپنگ معتقد است که این دیدار جدید طور دیگری رقم می‌خورد:"من از آن زمان پیشرفت کرده‌ام و با تمام قدرت خواهم جنگید. در مورد هورمون‌ها هم تحقیق کرده‌ام و می‌دانم که او در گذشته مقابل بوکسورهای زن شکست خورده، اما مدت زیادی از آن شکست‌ها می‌گذرد. نمی‌دانم او قوی‌تر شده یا هورمون‌های مردانه‌اش افزایش یافته است."

2063621

بوکسور تایلندی تائید کرد که هیچ ترسی از حریفش ندارد:"از او نمی‌ترسم چون برابر خواهیم بود، بدنم را هم به خوبی آماده کرده‌ام، تمرینات زیادی انجام داده‌ام. مهم نیست چقدر قوی یا سرسخت باشد، به نظرم ما هر دو انسان هستیم، هر کدام از ما دو مشت داریم. بعد از رسیدن به این نقطه، می‌خواهم تا مدال طلا پیش بروم."

دیدگاه‌ها