کد خبر : 2059969 | 15 مرداد 1403 ساعت 15:30 | 54K بازدید | 53 دیدگاه

لونین حرف آخر را نمی‌زند

سکوت آزاردهنده: صبر رئال هم حدی دارد

آندری لونین نه حاضر به تمدید است و نه جدایی. سکوتی که رئال مادرید و نیز کپا را به شدت آزار می‌دهد.

سکوت آزاردهنده: صبر رئال هم حدی دارد

به گزارش "ورزش سه"، بحث دروازه‌بانی در حال تبدیل شدن به موضوع داغ در رئال مادرید و حتی نزدیک شدن به دردسر است. چون روزها می‌گذرد و خبری از تصمیم لونین نیست. هیچ‌کس تسلیم نمی‌شود: نه لونین (که ایجنتش از آوریل به او برای جدایی توصیه کرده است) و نه رئال مادرید.

رئال صادقانه می‌گوید، چیزی که لونین توقع دارد (فیکس بازی کردن) غیرممکن است. این که برای او در ترکیب اصلی تضمینی وجود ندارد. باشگاه در این مورد همیشه شفاف بوده است. این لونین است که باید تصمیم بگیرد، به‌عنوان گلر ذخیره ادامه دهد یا باشگاه را ترک کند. 26 روز دیگر تا پایان انتقالات مانده و اگر لونین نرود، فصل بعد رایگان جدا خواهد شد.

2063554

کیلومترها دورتر کپا منتظر تصمیم نهایی لونین است. او در چلسی انفرادی تمرین می‌کند و در انتظار بازگشت به رئال است اما خبری از لونین نیست. او باید از رئال برود تا کپا برگردد و اینجاست که صبر و حوصله گلر اسپانیایی در حال تمام شدن است.
او چند هفته است که به تنهایی تمرین می‌کند و با چلسی به آمریکا نرفت. تصمیمی که مورد قبول هر دو طرف و قابل درک بود. چون هم باشگاه و هم بازیکن مشخص کرده‌اند که در این تابستان مسیرشان از هم جدا می‌شود.

قرارداد کپا در سال 2025 به پایان می‌رسد و او می‌خواهد استمفورد بریج را ترک کند. او چند هفته پیش پیشنهادی از عربستان دریافت کرد ولی به‌خاطر رئال مادرید نه گفت. اولویت او مشخص است، بازگشت به رئال ولی کپا می‌داند که نمی‌تواند تا روزهای پایانی صبر کند. از بخت بد، خبری از تصمیم لونین هم نیست. کلافگی مطلق و ادامه‌دار برای رئال و کپا.

دیدگاه‌ها