کد خبر : 2059966 | 15 مرداد 1403 ساعت 14:59 | 14K بازدید | 20 دیدگاه

او نخواست خودش را با چارچوب‌های ما هماهنگ کند؛

تغییر موضع شمس آذر: منتظر مازیار هستیم!

رئیس هیئت مدیره باشگاه شمس آذر می‌گوید درخواست‌های مازیار زارع با بودجه و اهداف ابن باشگاه هم‌خوانی ندارد.

تغییر موضع شمس آذر: منتظر مازیار هستیم!

به گزارش "ورزش سه"، مازیار زارع که مدتی قبل با امضای قراردادی هدایت شمس‌آذر را بر عهده گرفته بود، روز گذشته از سمت خود استعفا داد و ساعاتی بعد هم اعلام شد که باشگاه قزوینی با استعفای سرمربی خود موافقت کرده است. با این حال رئیس هیئت مدیره این باشگاه دقایقی قبل اعلام کرد آنها با مازیار زارع برای بازگشت به تیم مذاکره خواهند کرد.

مهرزاد نجفیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما در این باره گفت: دیروز صبح استعفای آقای مازیار زارع به دست ما رسید و ما بلافاصله دستور تشکیل جلسه هیئت مدیره با حضور سرمربی را صادر کردیم اما متاسفانه ایشان در جلسه حضور پیدا نکردند. امروز هم دومین جلسه را خواهیم داشت و امیدواریم امروز حضور داشته باشد و مشکلاتش را مطرح کند تا بتوانیم برای تداوم کار هماهنگ شویم.

او درباره دلیل استعفای زارع توضیح داد: ما سه جلسه با ایشان داشتیم و قبل از قرارداد هم اهداف سازمانی‌مان را برایشان مطرح کردیم. تیم شمس‌آذر دروازه ورود به لیگ برتر برای جوان‌ها است و استفاده از استعدادها و نیروهای جوان در دستور کارمان است. ما اعلام کردیم که جوان‌گرایی و استفاده از استعدادهای لیگ دسته اول را خواهیم داشت و توافق شد و قرارداد هم بستیم. حتی سقف بودجه ما هم برایشان مشخص شد‌.

2051481

نجفیان با اشاره به رقم بودجه شمس‌آذر افزود: ما نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد افزایش دادیم و حدود ۱۵۰ میلیارد بودجه خواهیم داشت. این حداکثر توان‌مان است و حتی ۳۰ میلیارد را هم روی بخش تبلیغات و اسپانسری حساب کردیم. مجموع درآمدهای ما در کل مجموعه‌هایمان از این رقم بالاتر نیست و ایشان هم قبول کردند، اما در ادامه کار ۴-۵ نفر از نیروهای بالای ۲۹-۳۰ سال را جذب کردند که با اهداف سازمانی ما مغایرت داشت.

وی افزود: دومین نکته این بود که ۴-۵ نفر دیگر هم مهره لازم داشت که بالغ بر ۳۰ میلیارد بودجه افزایش پیدا می‌کرد و حد را رد می‌کرد. برخورد شد و قرار بر این شد که خودش را با این قیمت‌ها و بودجه تعدیل کند اما متاسفانه نهایتش این شد که نتوانستند خودشان را در این چارچوب قرار بدهند. آقای مازیار زارع قائلیم بسیار باشخصیت، متعهد و صادق و فنی هستند و بین این همه سرمربی، گزینه اول ما بودند. ضمن احترامی که برای ایشان قائلیم باید بگویم مثل اینکه ایشان نمی‌تواند خودش را با چارچوب‌های باشگاه هماهنگ کند.

نجفیان درباره جلسه امروز هیئت مدیره شمس‌آذر توضیح داد: امروز ساعت ۴-۵ جلسه را برگزار می‌کنیم. نظر ما این بود که این اتفاق در قزوین بیفتد اما به طرف هتل المپیک می‌رویم تا بتوانیم جلسه را با حضور اعضای هیئت مدیره برگزار کنیم. ما اهل گفت‌وگو هستیم و سعی می‌کنیم مشکلات را نه از طریق رسانه، بلکه از طریق گفت‌وگوی رودررو حل کنیم. هیچ تضاد و مشکل خاصی با هیچکس نداریم. آقای مازیار زارع هم بسیار باشخصیت و وفادار هستند و اعتقاد ما این است که وقتی سرمربیگری یک تیم را بر عهده می‌گیرد، باید خودش را با اهداف و برنامه‌های آنجا تنظیم کند.

رئیس هیئت مدیره شمس‌آذر در پایان گفت: ما افتخار می‌کنیم که بعد از گذشت چهار سال، هر سال در پایان فصل تسویه کامل بازیکنان و کادرفنی و عوامل تیم را داشتیم. خوش حساب‌ترین باشگاه هستیم و خوشبختانه خیلی از بازیکنان و مربیان قیمت را تعدیل می‌کنند و ۵۰-۶۰ درصد رقم قراردادی که با تیم‌های دیگر دارند، با ما قرارداد می‌بندند، چون می‌دانند صد درصد پولی که تعهد می‌کنیم، پرداخت می‌شود. رزومه ۳-۴ سال گذشته ما گواه این قضیه بوده است.

دیدگاه‌ها