کد خبر : 2059964 | 15 مرداد 1403 ساعت 14:56 | 55.5K بازدید | 18 دیدگاه

بازیکن اتلتیکو است و روی او حساب می‌کنم

سیمئونه تکلیف ژوائو فلیکس را مشخص کرد

دیگو سیمئونه امروز رسما گفت که روی ژوائو فلیکس برای فصل بعد حساب می‌کند مگر اینکه او خودش تصمیم دیگری بگیرد.

سیمئونه تکلیف ژوائو فلیکس را مشخص کرد

به گزارش "ورزش سه"، دیگو پابلو سیمئونه امروز در اولین کنفرانس مطبوعاتی تابستانی به بهانه بازی دوستانه اتلتیکو در روز چهارشنبه مقابل کیچی در هنگ‌کنگ حاضر شد. ژوائو فلیکس نیز با اتلتیکو راهی تور آسیایی شده در حالی که آینده‌اش مبهم است. او در بازی دوستانه برابر ختافه 45 دقیقه بازی کرد و یک گل زد.

طبعا یکی از سوالات از سیمئونه در مورد ستاره پرتغالی بود و او جواب داد: «ژوائو در این 45 دقیقه‌ای که برای ما بازی کرده، درخشید و راضی کننده بود. فلیکس بازیکن اتلتیکو مادرید است و تا زمانی که اینجاست، بر اساس عملکردش مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. من به او همانقدر توجه دارم که به دیگران اهمیت می‌دهم. ژوائو بازیکن خوبی است و برای فصل بعد روی او حساب می‌کنم تا ببینیم در روزهای بعد چه خواهد شد.»

سیمئونه در مورد وضعیت اتلتیکو گفت: «اول از همه، از شما متشکرم که به ما اجازه دادید به اینجا بیاییم. این اولین‌بار است که در هنگ‌کنگ هستیم و برای ما این یک مسابقه مهم است زیرا به ما کمک می‌کند به آمادگی مطلوب برسیم. و اینکه هواداران ما در هنگ‌کنگ بتوانند ما را ببینند. اینجا استقبال خوبی از ما شده و می‌تواند استارت مناسبی برای یک فصل خوب باشد.»

دیدگاه‌ها