کد خبر : 2059962 | 15 مرداد 1403 ساعت 14:39 | 55.6K بازدید | 32 دیدگاه

صبر نیکو پاز تمام شد

گلزن ال‌کلاسیکو تصمیمش را گرفت: از رئال می‌روم

نیکو پاز طبق ادعای مارکا تصمیم به جدایی از رئال و دنبال کردن فوتبالش در تیمی دیگر گرفته است.

گلزن ال‌کلاسیکو تصمیمش را گرفت: از رئال می‌روم

به گزارش "ورزش سه"، بامداد دیروز تک گل رئال مادرید مقابل بارسلونا توسط نیکو پاز به ثمر رسید. هافبک جوان رئال مادرید که فصل گذشته برای اولین‌بار وارد تیم اصلی شد و یک گل در لیگ قهرمانان اروپا به ناپولی زد، یکی از بهترین‌ها در تیم آنچلوتی بود. اما بعد از آن بازی ناپدید شد و کارلتو دیگر از او استفاده نکرد. پاز فصل قبل به‌خصوص در نیم فصل دوم کاملا در اختیار تیم دوم باشگاه بود.

اکنون او به‌طور جدی در حال بررسی ترک رئال مادرید در تابستان امسال است. او می‌خواهد با درخشش در بازی‌های پیش فصل رئال یک قرارداد مالی بهتر با تیمی دیگر امضا کند.

هافبک آرژانتینی می‌داند که دوران حضورش در رئال به پایان رسیده و با توجه به ترافیک شدید در خط میانی رئال، بهترین کار این است که به دنبال تیمی باشد که در آن بیشتر به میدان برود. بعد از اتمام تور او روند جدایی را تسریع خواهد کرد. نیکو پاز از سال 2016 وارد آکادمی رئال شد و بعد از هشت سال قصد جدایی دارد.

این در حالی است که او دیروز بعد از پایان ال‌کلاسیکو گفته بود: «من با رئال مادرید قرارداد دارم و هر چه آنها بگویند انجام می‌دهم. خودم را در اختیار باشگاه قرار داده‌ام.»

دیدگاه‌ها