کد خبر : 2059961 | 15 مرداد 1403 ساعت 14:37 | 33.2K بازدید | 31 دیدگاه

پیام روشن آنچلوتی: عاشق کپا هستم!

به نظر می‌رسد کارلو آنچلوتی علاقه زیادی به همکاری با کپا آریسابلاگا دارد.

پیام روشن آنچلوتی: عاشق کپا هستم!

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت تیبو کورتوا در ابتدای فصل آینده باعث شد که مدیران رئال مادرید به صورت جدی به فکر جذب یک دروازه‌بان باشند و در نهایت برای انتقال قرضی و یک ساله کپا آریسابالاگا با چلسی به توافق رسیدند.

این بازیکن پس از حضور در رئال در چند بازی در ترکیب اصلی رئال به میدان رفت اما عملکرد درخشان آندری لونین باعث شد که او در نهایت نیمکت‌نشین شود اما روحیه بالا و اشتیاقش برای همکاری با دیگر ستاره‌های رئال بارها مورد توجه رسانه‌ها و هواداران این تیم قرار گرفت‌.

2053308

حالا کورتوا کاملا از بند مصدومیت رها شده و آماده حضور در میدان است و همین باعث شده که لونین که مایل است فرصت بیشتری برای بازی داشته باشد به فکر ترک رئال بیفتد و این شانس ادامه حضور کپا در سانتیاگو برنابئو را افزایش داده است و به نظر می‌رسد که آنچلوتی هم همچنان به همکاری با او علاقه‌مند است.

آنچلوتی در حاشیه تمرینات تیم‌اش در آمریکا در پاسخ به سوالی درباره کوپا اظهار داشت: "در پست دروازه‌بان بازیکن داریم. عملکرد کپا واقعا خوب بود. ما از حضور او در این تیم بسیار خوشحال بودیم. اما نمی‌دانم شرایط در این فصل چطور خواهد بود. من عاشق کپا هستم!"

دیدگاه‌ها