کد خبر : 2059954 | 15 مرداد 1403 ساعت 14:13 | 23.3K بازدید | 80 دیدگاه

چه کسی جام را بالای سر می‌برد؟

شجاع در رقابت مخفی با سیدحسین و عالیشاه

شجاع خلیل‌زاده با سپاهان و پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شده اما بالا بردن جام به عنوان کاپیتان مزه دیگری برای او خواهد داشت.

شجاع در رقابت مخفی با سیدحسین و عالیشاه

به گزارش "ورزش سه"، مدافع ملی‌پوش تیم تراکتور پس از سه قهرمانی با پرسپولیس و یک قهرمانی با سپاهان در لیگ برتر ایران، حالا رویای فتح جام به عنوان رهبر سرخپوشان تبریزی را دارد. او فصل گذشته نیز با این هدف به جمع قرمزهای تبریزی پیوست اما در نهایت به جایگاهی بهتر از چهارمی نرسید.

با این حال تقویت تراکتور برای فصل جاری و خرید سه بازیکن از پرسپولیس و انتقال دو بازیکن خارجی سبب شده تا شجاع بیشتر از همیشه به قهرمانی با تراکتور امیدوار باشد. او که در 35 سالگی آمادگی بالایی را از خود نشان داده، امیدوار است با شروع خوب تراکتور، مسیر قهرمانی را طی کند.

2063520

نکته‌ای که شجاع را بیشتر امیدوار می‌کند، بالا رفتن تجربه تیم تراکتور است. حضور بازیکنانی نظیر ترابی، بیرانوند، آلوز، آقاسی، حسین‌زاده و... شانس این تیم را برای رقابت با پرسپولیس و استقلال در بزنگاه لیگ برتر بیشتر می‌کند.

بسیاری بر این عقیده هستند که در نهایت از بین محمد کریمی سپاهان، امید عالیشاه پرسپولیس، سیدحسین حسینی استقلال و شجاع خلیل‌زاده تراکتور یکی جام را بالای سر خواهد برد، آیا شماره 3 تراکتور می‌تواند فصلی را که با انگیزه آغاز کرده، با این جام بزرگ به پایان برساند؟

عکس: امیر صادقی

دیدگاه‌ها