کد خبر : 2059953 | 15 مرداد 1403 ساعت 14:09 | 69.6K بازدید | 72 دیدگاه

لاتزیو در اولویت

ببر بارسلونا تیم بعدی خودش را انتخاب کرد

طبق ادعای اسپورت، ویتور روکه پیوستن به لاتزیو را در اولویت قرار داده و بارسا اکنون منتظر رسیدن پیشنهاد دوم باشگاه ایتالیایی است.

ببر بارسلونا تیم بعدی خودش را انتخاب کرد

به گزارش "ورزش سه"، ویتور روکه و ایجنتش این روزها در تلاش برای پیدا کردن راهی برای جدایی از بارسلونا هستند. آنها به طور واضح می‌دانند که دیگر در بارسا جای ماندن نیست و بارسا هم درب خروجی را به این بازیکن نشان داده است. روکه تاکنون دو پیشنهاد الهلال را رد کرده است. دو پیشنهادی که از نظر مالی بسیار به سود بارسا بود ولی روکه معتقد است 19 سالگی برای رفتن به فوتبال عربستان زود است.

طبق ادعای اسپورت، روکه با لاتزیو وارد مذاکره شده و به توافق اولیه نیز دست یافته اما مشکل این است که بارسا پیشنهاد مالی لاتزیو را نمی‌پذیرد. بارسا 31 میلیون یورو برای روکه هزینه کرده و به پایین‌تر از این مبلع رضایت نمی‌دهد اما لاتزیو تنها 20 میلیون یورو پیشنهاد داده بود.

2063518

باشگاه کاتالان چندین گزینه انتقال قرضی نیز برای این بازیکن دارد که برخی از آنها از لیگ اسپانیا هستند. بتیس و والنسیا به او علاقه‌مند هستند و نام پورتو نیز شنیده می‌شود، اما آنها می‌دانند که انتقال قرضی می‌تواند بسیار خطرناک باشد. اگر ویتور روکه در این انتقال شکست بخورد، بارسا ممکن است سرمایه‌گذاری روی او را برای همیشه از دست بدهد زیرا قیمت بازیکن به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد. روکه در 16 بازی تنها دو گل برای بارسا زد و در تور آمریکا نیز 70 دقیقه در دو بازی به میدان رفته است.

بارسا با علم به توافق روکه و لاتزیو و اصرار خود بازیکن برای رفتن به سری آ، حالا منتظر رسیدن پیشنهاد دوم باشگاه ایتالیایی است.

دیدگاه‌ها