کد خبر : 2059951 | 15 مرداد 1403 ساعت 14:01 | 14.4K بازدید | 23 دیدگاه

وضعیت چمن ورزشگاه تختی مطلوب نیست

تختی شب امتحان به لیگ برتر می‌رسد!

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در خصوص آخرین وضعیت استادیوم تختی توضیحاتی ارائه داد.

تختی شب امتحان به لیگ برتر می‌رسد!

به گزارش "ورزش سه"، علی جوادی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، در حاشیه ستاد برگزاری مسابقات آسیایی ناشنوایان در گفت‌وگویی با خبرنگاران درباره آخرین وضعیت ورزشگاه تختی صحبت کرد. او گفت: ورزشگاه تختی هیچ اعتباری ندارد و بدون اعتبار ۹۰-۹۵ درصد به آمادگی رسیده است. در خصوص موضوعات باقی مانده هم در صورتی که مصوبات جلسه استانداردسازی ورزشگاه‌ها که سه هفته قبل برگزار شد انجام شود، حل خواهد شد. هر چقدر آن مصوبات دیرتر انجام شود، ورزشگاه دیرتر آماده می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا منظور او مبلغی است که استقلال و پرسپولیس باید پرداخت کنند، گفت: یکی از مصوبات این بود.

جوادی در واکنش به اینکه سرخابی‌ها قصد دارند ورزشگاه‌های قزوین و اراک را معرفی کنند و این موضوع برای ورزش پایتخت خوب نیست، گفت: نمی‌دانم. دوستان باید پاسخ این موضوع را بدهند. وقتی ما می‌گوییم استان تهران واقعا در موضوعات فضای ورزشی استان کم برخورداری است، به همین دلیل است. فکت‌هایی که ما از قبل داده‌ایم، اینجا نشان داده می‌شود. وزیر محترم ورزش و جوانان که به درستی اعلام ساخت ورزشگاه جدید را کردند و وارد بازسازی استادیوم آزادی شدند، همین موضوعات را شناسایی کرده‌اند.

2060743

وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با توجه به موضوعاتی که پیش‌بینی می‌شد، ۷-۸ ماه قبل پیگیری‌هایی داشتیم و از فرماندار و شهردار محترم شهرقدس خواهش کردیم که ورزشگاه شهرقدس به عنوان ورزشگاه جایگزین سریع‌تر آماده شود و آنها هم کار خوبی انجام دادند. آنجا شهرداری است و دست‌شان بازتر بود اما ورزشگاه تختی دولتی است و ما خواهش کرده بودیم اعتباراتی را بگذارند اما هیچ اعتباراتی برای آنجا تخصیص پیدا نکرد.

جوادی درباره میزان بدهی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: بدهی‌های زیادی به پیمانکاران زیاد است اما ما به عنوان یکی از قطعات تکمیلی پازل نهایی در نظام تعریف مسائل ورزش استان تهران کار را جلو بردیم و متوقف نشدیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران درباره شرایط چمن ورزشگاه تختی توضیح داد: وضعیت چمن بسیار مطلوب نیست، اما شبانه روز آنجا کار می‌کنند و مشاور گرفته‌ایم و می‌رسانند. همانطور که گفتم با توجه به اینکه مصوبات جلسه مذکور دو سه هفته به تعویق افتاده است، مشکلات باقی می‌ماند.

وی در خصوص ورودی بانوان ورزشگاه تختی گفت: ما طبق نظر اعضای شورای تامین هستیم. شورای تامین هر کاری دستور بدهد، مدیریت مجموعه تختی آن کار را برای ورودی بانوان انجام می‌دهد. الان یک نکته جدیدی گفته‌اند که اگر قطعی شود، آن را هم انجام می‌دهیم.

2051750

جوادی در پاسخ به اینکه با این شرایط ورزشگاه تختی از چرخه مسابقات خارج می‌شود، گفت: نه، خارج نیست. این‌ها اقدامات اساسی نیست. برای مثال یک ورودی و یک در، دو روز کار دارد. این‌ها مشکلات اساسی نیست.

او در ادامه در واکنش به اینکه چمن نیاز اساسی ورزشگاه است، گفت: ما خودمان اعلام می‌کنیم که چمن آماده نیست، چون کسانی که باید طبق مصوبات اقداماتی انجام می‌دادند، این کار را نکرده‌اند. اگر آن موقع تعهدات انجام می‌شد، الان هیچ مشکلی نداشتیم. باز هم می‌گویم مشکل خاص و نگران‌کننده‌ای وجود ندارد، ولی ما استاندارد را خیلی مطلوب نمی‌دانیم.

علی جوادی در پایان در خصوص تعویق زمان آغاز لیگ برتر گفت: نمی‌دانم. این را فدراسیون فوتبال می‌تواند جواب بدهد.

دیدگاه‌ها