کد خبر : 2059950 | 15 مرداد 1403 ساعت 13:59 | 32.2K بازدید | 31 دیدگاه

مهاجم افسانه‌ای فوتبال ایران در سوگ

محمد احمدزاده یکی از بهترین گلزنان تاریخ فوتبال ایران محسوب می‌شود.

مهاجم افسانه‌ای فوتبال ایران در سوگ

به گزارش "ورزش سه"، مرور مسابقات نمایندگان ایران در دوره‌های قبلی جام باشگاه‌های آسیا فرصتی برای یادآوری بازیکنی است که حالا حتی از دوره مربیگری هم عبور کرده و به عنوان یکی از متفاوت‌ترین چهره‌های فوتبال ایران در حال گذران زندگی با یک شغل تازه است.

محمد احمدزاده، ستاره سابق ملوان و مربی سابق این باشگاه که از استعدادهای مربیگری فوتبال ایران در دهه ۱۳۸۰ محسوب می‌شد. البته دنیا طوری چرخید که احمدزاده مسیر دیگری را در زندگی انتخاب کند و حالا همه اهالی فوتبال می‌دانند که این چهره شناخته‌شده فوتبال انزلی روی ماشین سنگینش کار می‌کند و در سال هزاران کیلومتر از جاده‌های ایران را درمی‌نوردد.

احمدزاده این روزها عزادار مادر خود نیز هست و امروز مراسم خاکسپاری یکی از عزیزترین آدم‌های زندگی او در انزلی برگزار شده و تعدادی از هم‌تیمی‌های سابق احمدزاده در این مراسم حضور داشتند؛ چهره‌ای که نامش یادآور روزهای خوش ملوان چه در دوران بازی و چه در دوران مربیگری، است.

در دوران بازی احمدزاده این تیم را به همراه بازیکنانی مثل سیروس قایقران، محمد قدیر بحری، نادر عزت‌اللهی و ... به مقام قهرمانی ایران رساند و در دوران مربیگری هم نسل تازه فوتبال انزلی مدیون دید و نگاه او به بازیکنانی است که یکی پس از دیگری در تیم سفیدپوش چهره شدند و به بزرگترین باشگاه‌های ایران پیوستند.

درست است که احمدزاده مدت‌هاست که از فوتبال به دور است اما همچنان مورد احترام و علاقه اهالی فوتبال است، به‌خصوص که همین دوری از فوتبال باعث می‌شود خاطرات قدیمی و جالب او بیشتر به ذهن برگردد، مثل گل تماشایی در یکی از معدود بازی‌های ملی‌اش در ورزشگاه گل‌آلود شیرودی به تیمی از بلغارستان که گلی در کلاس جهانی محسوب می‌شد.

دیدگاه‌ها