کد خبر : 2059949 | 15 مرداد 1403 ساعت 13:58 | 28.9K بازدید | 31 دیدگاه

آماده‌سازی ورزشگاه را خیلی جدی نگرفتند

حرف‌های تاسف‌آور استاندار تهران درباره استادیوم آزادی!

استاندار تهران نسبت به شرایط آماده‌سازی ورزشگاه‌های تهران اظهار نظر کرد.

حرف‌های تاسف‌آور استاندار تهران درباره استادیوم آزادی!

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا فخاری استاندار تهران درباره شرایط آماده‌سازی ورزشگاه‌ها صحبت‌هایی انجام داد و اظهار داشت که اگر زودتر اقدام به انجام این کار می‌شد مشکلات فعلی شکل نمی‌گرفت و آماده‌سازی ورزشگاه‌ها بهتر پیش می‌رفت.

علیرضا فخاری درباره ورزشگاه‌های تهران گفت: ما هم دغدغه شما را داریم و این پیش‌بینی‌ها باید از قبل انجام می‌شد و خصوصا آماده‌سازی فضاهایی که برای برگزاری لیگ در نظر گرفته شده بود، متاسفانه یک مقدار دیر اقدام شد، البته ورزشگاه آزادی ممکن است نرسد به برنامه اما ما داریم پیش‌بینی می‌کنیم با حداکثرسازی ظرفیت‌سازی خصوصا شرکت توسعه، ورزشگاه تختی با اولیت اول آماده شود، با جدیت در حال کار کردن هستند و خوب است بروید گزارش تهیه کنید.

او در واکنش به اینکه گزارش تهیه شده و پنجاه درصد آمادگی دارد و آیا خودشان هم به این مجموعه بازدید داشتند گفت: نه من بازدید نداشتم، با یک فضاسازی لازم باید پیگیری‌ها انجام شود.

فخاری نسبت به تامین نشدن بودجه پیمانکاران مجموعه‌های ورزشی گفت: یک‌ مقدار ایجاد نگرانی می‌کند که سر وقت نتوانیم این کار را انجام دهیم اما حداقل‌ها باید آماده باشد، زمین، نور ورزشگاه، سیستم صوتی باید آماده باشد.

استاندار تهران نسبت به صحبت‌های جوادی که عنوان کرده بود دست خالی در حال پیش رفتند و به پیمانکاران بدهکار هستند واکنش نشان داد و گفت: من عرض کردم که خیلی جدی نگرفتند و باید حدود 3 ماه قبل شروع می‌کردند تا امروز دچار چنین مشکلی نمی‌شدیم.

او در واکنش به این مسئله که استانداری اعتباری برای بازسازی مجموعه تختی درنظر گرفته گفت: خیلی در برنامه استانداری نیست، مجموعه سازمان ورزش از طریق شرکت توسعه ورزش باید کار می‌کردند که یک مقدار تبادل مدیریتی باعث شد که زمان از دست برود.

فخار در انتها نسبت به اینکه اگر ورزشگاه آزادی برگزار شود بازی‌های مهمی انجام می‌شود و اگر این ورزشگاه آماده شود میزبان حداقل 50 هزار هوادار خواهد بود گفت: این سوال در حوزه ورزش است و در تخصص دیگر دوستان است، وقتی برای انجام یک مسابقه تصمیمی گرفته می‌شود و قطعی خواهد شد ما سیستم‌های امنیتی، اجتماعی و سیاسی را هماهنگ می‌کنیم، ما برگزار کننده مسابقات نیستیم و هماهنگ کننده هستیم که مهم‌ترین آن ایجاد امنیت و ایمنی برای مردم خواهد بود، شرط آن هم اجرای مسابقه است و بعد ما آن را تامین می‌کنیم.

دیدگاه‌ها