کد خبر : 2059947 | 15 مرداد 1403 ساعت 13:55 | 32.1K بازدید | 40 دیدگاه

بایرن از رئال نمی‌ترسد: بیشتر از این پول نمی‌دهیم

باشگاه بایرن مونیخ حاضر نیست مبلغ پیشنهادش برای تمدید قرارداد آلفونسو دیویس را افزایش دهد.

بایرن از رئال نمی‌ترسد: بیشتر از این پول نمی‌دهیم

به گزارش "ورزش سه"، بحث درباره آینده آلفونسو دیویس در بایرن مونیخ از چند ماه قبل آغاز شده و مدیران این باشگاه در تلاش هستند تا او را برای ادامه حضور در این تیم و امضای قرارداد جدید متقاعد کنند اما هنوز در انجام این کار موفق عمل نکرده‌اند.

این ستاره کانادایی یکی از بازیکنانی است که باشگاه رئال مادرید به صورت جدی به دنبال به خدمت گرفتنش است و امیدوار است که بتواند او را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال آینده به عنوان بازیکن آزاد و به صورت رایگان به سانتیاگو برنابئو منتقل کند، اتفاقی که به هیچ وجه برای بایرن خوشایند نخواهد بود.

رسانه‌های اسپانیایی امروز خبر داده بودند که مدیران رئال در حال بررسی شرایط برای به خدمت گرفتن این بازیکن هستند و شاید در همین تابستان برای جذب او اقدام کنند اما از سوی دیگر، منابع آلمانی خبر داده‌اند که بایرن دیگر حاضر نیست تلاش بیشتری برای حفظ او به کار بگیرد و هراسی از جدایی احتمالی این بازیکن و پیوستش به رئال مادرید ندارد.

باشگاه بایرن مونیخ پیش از این پیشنهادش را به صورت رسمی به مدیر برنامه دیویس ارائه کرده بود و حالا گفته می‌شود که آنها دیگر حاضر نیستند دستمزد او را برای وسوسه کردن و ادامه حضورش در مونیخ افزایش دهند. این بازیکن فرصت دارد که تا پس از پایان تعطیلاتش درباره قبول کردن یا رد این پیشنهاد فکر کند و تصمیم نهایی‌اش را به مدیران بایرن اعلام کند.

دیدگاه‌ها