کد خبر : 2059943 | 15 مرداد 1403 ساعت 13:43 | 21.8K بازدید | 21 دیدگاه

هیچ اطلاعاتی از تیم حریف نداریم؛

مورایس جنگ روانی علیه سوسا را آغاز کرد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان جملات قابل توجهی در نشست خبری پیش از مصاف برابر شباب الاهلی به زبان آورد.

مورایس جنگ روانی علیه سوسا را آغاز کرد

به گزارش "ورزش‌ سه"، نشست خبری پائولو سوسا و ژوزه مورایس دو سرمربی پرتغالی شباب الاهلی و سپاهان در هتل کوثر برگزار شد و سرمربیان دو تیم صحبت‌های جالب توجهی درباره مسابقه فینال‌گونه روز آینده مطرح کردند.

در این بین مورایس پس از مطرح کردن صحبت‌هایی ابتدایی خود درباره گیر کردن در ترافیک و تشکر از خبرنگاران بابت حضورشان در نشست خبری به مسابقه شب آینده پرداخت و تاکید کرد که هیچ شناختی از تیم حریف ندارد.

او در این بخش از صحبت‌هایش گفت: «با توجه به شرایط موجود واقعا چیز زیادی در مورد شباب الاهلی نمی‌دانیم. اطلاعات زیادی نداریم. فقط می‌دانیم سردار به این تیم اضافه شده است. پس تمام تمرکز ما باید بر روی تیم خود باشد.» 

2063215

جالب اینکه مورایس در بخش دیگری از صحبت‌هایش حضور آزمون در ترکیب شباب الاهلی را موهبتی برای خودش و تیمش توصیف کرد و دلیل آن را ایجاد شناخت بیشتر نسبت به تیم حریف دانست.

آنچه مسلم است شناخت مورایس از تیم حریف بی‌شک از آنچه در نشست خبری به زبان آمد بسیار بیشتر است، اما او ترجیح داد در نشست خبری از جملاتی استفاده کند که احتمالا سوسا را به تفکر وامی‌دارد و باید دید این جنگ روانی که توسط سرمربی سپاهان آغاز شده چطور در بازی روز آینده نتیجه خواهد داد.

دیدگاه‌ها