کد خبر : 2059939 | 15 مرداد 1403 ساعت 13:28 | 11.1K بازدید | 3 دیدگاه

گربیچ: اشک شوق را در چشم بازیکنانم دیدم

نیکولا گربیج معتقد است که لهستان موفق به شکست یک حریف بسیار سرسخت شده است.

گربیچ: اشک شوق را در چشم بازیکنانم دیدم

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست‌های پیاپی در مرحله یک‌چهارم نهایی بازی‌های المپیک، لهستانی‌ها سرانجام به نیمه‌نهایی رسیدند. تیم ملی لهستان با نتیجه ۳ بر ۱ اسلوونی را شکست داد و حالا سرخپوشان در جدال نیمه‌نهایی منتظر رقیب خود هستند.

نیکولا گربیچ، سرمربی تیم ملی والیبال لهستان، پس از بازی با اسلوونی گفت: ما می‌دانستیم آنها چه تیمی هستند و می‌دانستیم که اسلوونی چگونه بازی می‌کند. آنها هرگز بازی را رها نمی‌کنند، فرقی نمی‌کند ۲-۰ یا ۲۳-۱۸ عقب باشند، آنها در هر صورت به بازی خود ادامه می‌دهند و متوقف نمی‌شوند. این را قبل از بازی به بچه‌ها گفتم که باید برای یک مسابقه بسیار سخت و طولانی آماده باشیم. با این حال ما بسیار سخت تلاش کردیم و تا آخرین امتیاز جنگیدیم و برنده شدیم."

گربیچ افزود: "پس از بازی در چشمان بازیکنانم خیره شدم و اشک شوق را در چشمان آنها دیدم. می‌دانم آنها الان چه احساسی دارند و چقدر این دیدار برای آنها اهمیت داشت."

او در پایان صحبت‌هایش نیز اعلام کرد: "متأسفانه متئوش بینیک، سرعتی‌زن تیم، از ناحیه پا دچار مصدومیت شد که بلافاصله با فیزیوتراپ تیم راهی رختکن شد. امیدوارم مشکلی نباشد. البته ما سال قبل بدون او قهرمان اروپا شدیم، اما بینیک برای من بازیکن بسیار مهمی است."

دیدگاه‌ها