کد خبر : 2059936 | 15 مرداد 1403 ساعت 13:19 | 56.6K بازدید | 62 دیدگاه

اندریک مثل هازارد؟

کورتوا هواداران را ناامید کرد: این چه مقایسه‌ای بود!

هواداران رئال مادرید معتقدند مقایسه اندریک با ادن هازارد از سوی تیبو کورتوا نه مقایسه درستی است و نه زمان‌بدنی مناسبی داشت.

کورتوا هواداران را ناامید کرد: این چه مقایسه‌ای بود!

به گزارش "ورزش سه"، اندریک در دو بازی اول خود برای رئال مادرید چیزی نشان نداده است. انتظارات از این پدیده 18 ساله بسیار بالاست و او نه برابر میلان درخشید و نه در ال‌کلاسیکو.

بعد از شکست از بارسلونا وقتی از تیبو کورتوا در مورد اندریک سوال شد، او جواب داد که بهتر است در مورد او صبوری کنند و دست به مقایسه عجیبی هم زد.

تیبو گفت: «اندریک خیلی قد بلند نیست اما پاهای قدرتمندی دارد. کمی شبیه ادن هازارد در زمانی که در چلسی با او دیدار کردم است. شما می‌توانید به او لگد بزنید و همچنان روی پایش خواهد ایستاد. شوت‌های بسیار قدرتمندی هم دارد. شوت زدنش را در تمرینات دیده‌ام. از همه مهم‌تر اینکه فکر می‌کنم باید آرام‌تر باشد. احساس می‌کنم که هنوز کمی مضطرب است اما رفته رفته بهتر می‌شود.»

2063489

به سرعت این مقایسه در شبکه‌های اجتماعی بازتاب داشت و آاس نوشت که بازخوردها اکثرا منفی بود. رئالی‌ها اصلا خاطرات خوبی از هازارد ندارند و نام او مترادف شده با مصدومیت و یک خرید ناموفق.

آنها معتقدند زمان‌بندی این مقایسه هم درست نبود ضمن اینکه کمترین شباهتی بین اندریک و هازارد می‌بینند. رئالی‌ها امید زیادی به اندریک دارند و معتقدند قیاس او با یکی از بدترین خریدهای تاریخ رئال درست نبود.

دیدگاه‌ها