کد خبر : 2059933 | 16 مرداد 1403 ساعت 03:56 | 54.4K بازدید | 18 دیدگاه

بیشترین هزینه باشگاهی برای کدام بازیکنان؟

ثروتمندترین بازیکنان لیگ برتر: دو اسم عجیب!

در میان بازیکنان لیگ جزیره، کوین دیبروینه بلژیکی بیشترین دستمزد را دریافت می‌کند و شرایط ویژه‌ای در تیمش دارد که موجب می‌شود کارشناسان او را لایق این جایگاه بدانند.

ثروتمندترین بازیکنان لیگ برتر: دو اسم عجیب!

به گزارش "ورزش سه"، فصل جدید فوتبال اروپا به زودی آغاز خواهد شد و این موضوع باعث شده تا هواداران فوتبال با جست‌وجوی میزان درآمد بازیکنان شاغل در لیگ جزیره، به دنبال ثروتمندترین بازیکن این لیگ باشد و اکنون در نگاهی کلی به تیم‌های مهم فصل 2024/25 لیگ جزیره، پردرآمدترین بازیکن هر تیم را شناسایی خواهیم کرد که قطعا با تعجب شما همراه خواهد شد.

آرسنال - کای هاورتز
در تیمی که بازیکنانی چون ویلیام سالیبا، بوکایو ساکا و مارتین اودگارد بازی می‌کنند، این مهاجم آلمانی بیشترین حقوق را دارد و سالانه 14.5 میلیون پوند از این باشگاه دریافت می‌کند!

2006092

استون ویلا - یوری تیلمانس
هافبک بلژیکی بدون شک سلاح مخفی امری خواهد بود و در لیگ قهرمانان اروپای پیشرو باید با ذره‌بین دقیق‌تری عملکرد او را زیر نظر بگیرید. به هر ترتیب او 7.6 میلیون پوند در طول سال دریافت خواهد کرد.

1939088

چلسی - روملو لوکاکو و رحیم استرلینگ
بدون هیچ شکی مهاجم بلژیکی چلسی بدترین خرید این تیم در طی 5 فصل اخیر بوده ولی با این حال، علی‌رغم اینکه دو سال اخیر به صورت قرضی در تیم‌های دیگر حضور داشته، سالانه 16.9 میلیون پوند از تاد بولی و دیگر مدیران آمریکایی این تیم حقوق می‌گیرد. همچنین لازم به ذکر است استرلینگ نیز در شرایط مشابه با او است ولی تا این‌جا حداقل از نظر مارسکا و پوچتینو یک بازیکن کارآمد برای چلسی تلقی می‌شود.

2063483

لسترسیتی - جیمی واردی
مرد کهنه‌کار کینگ پاور تا آستانه جدایی هم رفت اما سران این تیم تصمیم گرفتند مهاجم 37 ساله تیمشان را برای یک فصل دیگر حفظ کنند و واردی اکنون با 7.14 میلیون پوند بیشترین حقوق را دریافت می‌کند.

2015380

لیورپول - محمد صلاح
با ورود صلاح به آخرین سال قراردادش با لیورپول، گمانه‌زنی‌ها درباره آینده بلند مدت او با سرخ‌های بندر مرسی ساید افزایش پیدا کرده ولی مسئله حقوق و دستمزد مهاجم مصری آنفیلدی‌ها، یک مسئله بزرگ برای تمدیدش خواهد بود. صلاح با دریافت 17.850 میلیون پوند از بازیکنان پردرآمد لیگ برتر محسوب می‌شود.

2055693

منچسترسیتی - کوین دیبروینه
برخی معتقد هستند هالند باید در سیتی بیشترین حقوق را دریافت کند اما به هر ترتیب مدیران این تیم به خوبی اهمیت نابغه بلژیکی تیمشان را می‌دانند و با حقوق سالانه 20.8 میلیون پوند، نه تنها پردرآمدترین بازیکن منچسترسیتی است بلکه در لیگ جزیره هم نفر نخست است.

2056584

منچستریونایتد - کاسمیرو
شرایط این هافبک برزیلی در سفر از مادرید به منچستر با تغییرات زیادی همراه شده ولی به نظر می‌رسد در پازل تاکیتیکی اریک تن هاخ این فصل می‌تواند فرم بهتری از خود نشان دهد چرا که با توجه به دستمزد 17 میلیون پوندی او که به صورت سالانه دریافت می‌کند، فروشش یک اقدام دشوار محسوب می‌شود.

2030116

نیوکاسل - برونو گیمارش
هافبک برزیلی نیوکاسل در این تیم وضعیت ایده‌الی دارد و اگر چه پیشنهادات جذابی از تیم‌های انگلیسی و اسپانیایی دریافت کرده بود، باز هم درآمد 8 میلیون پوندی او برایش کافی به نظر می‌رسد!

2056742

تاتنهام - سون هیونگ مین
پس از خروج هری کین، مهاجم کره‌ای اسپرز تبدیل به پردرآمدترین بازیکن آسیایی لیگ جزیره شد و با درآمدی 9 میلیون پوندی جایگاه ویژه‌ای در لندن دارد. البته سون قراردادش در پایان فصل خاتمه پیدا می‌کند و سران تاتنهام برای حفظ او قطعا کار دشواری خواهند داشت!

2050047

دیدگاه‌ها